دسته‌ها
اخبار

سایبان پارکینگ خودرو خانگی سایه سازان کوروش

این نوع از سایه‌بان خانگی حتما باید پایه‌ای محکم داشته باشد تا بر روی آن سوار شود. مثلا در پارکینگ خانه‌ها اکثرا به ستون دو طرف درب ورودی وصل می‌شود و یا در ایوان به بخش محکمی از دیوار متصل می‌شود. نصب این نوع از سایه‌بان به مجری دکوراسیون داخلی احتیاج دارد. برای خرید سایه‌بان‌ بازویی لازم است بدانید که در 4 مدل وجود دارند. سایبان های پارکینگی به صورت ثابت و سایبان اتوماتیک طراحی و تولید می شوند .سایبان های برقی امروزه طرفداران بیشتری به دلیل راحتی و عدم استفاده از نیروی انسانی دارد. بسیاری از افراد به خاطر راحتی کار از سایبان برقی استفاده می کنند.

  • سایبان تراس یکی از کاربردی ترین نمونه از این سایبان ها محسوب می شود.
  • دو عدد سایبان بالکن برای تراس آقای عدل در اصفهان توسط تیم ایران سایبان تولید و نصب گردید.
  • برای خرید انواع سایبان میتوانید از طرق زیر با شرکت ایران سایبان تماس حاصل فرمایید.
  • سایبان برقی یک وسیله الکترونیک برای پوشش منطقه مورد نظر است که در ابعاد مختلف با هدف تامین آسایش طراحی و نصب می گردد.

با توجه به سایز دستگاه و سیستم فرمان که کلیدی باشد یا سوئیچی با احتساب هزینه‌های جنبی نصب و حمل از 3 میلیون تومان تا نزدیک به 5 میلیون تومان تولرانس دارد. قیمت سایبان بازویی دستی هم بر اساس عرض و طول بازوهای سایبان و باتوجه به نوه هندل‌دتس آن می‌تواند از 2 میلیون و 500هزار تومان برای سایزهای کوچک و متوسط شروع شود و تا 4 میلیون و 200هزار تومان برای بزرگترین سایزها هم بالا برود. تقریبا اکثر خانه ها برای استراحت در فضای آزاد حیاط نیاز به یک سایبان حیاط دارند. نصب یک سایبان حیاط مکانی را برای آرامش و استفاده از هوای آزاد در تمام ساعات روز ایجاد میکند. سایبان حیاط میتواند با کاربری های مختلف و برای اهداف مختلف استفاده می شود، روی تراس و بهار خواب نیز امکان نصب سایبان وجود دارد. کوچک ترین ابعاد سایبان حیاط و سایبان تراس معمولا سه متر طول در سه متر عرض است و تا هر اندازه که مورد نیاز هست امکان ساخت دارد.

طراحی  و خرید سایبان خانگی

به همین علت طی نیم قرن گذشته توانسته ایم پاسخگوی مشتریان عزیز در تولید و تامین انوع سایبان قدیمی و جدید باشیم . این قابلیتی است که تولید کنندگان را از فروشندگان (عرضه کنندگان) سایبان متمایز مینماید. با توجه به افتابگیر بودن از کناره ها سایبان تراس از نوع سایبان کالسکه ای برای مشتری توسط تیم ایران سایبان تولید و نصب گردید.

ورق سایدینگ upvc جهت نمای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. برای جلوه بهترو زیبا تر و همچنین استحکام بالاتر، خرپاهای زیر سایبان (پایه‌ها) از جنس پروفیل‌های فلزی مستحکم تولید می‌شوند. جنس سایبان ها می بایست در برابر رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد.

سایه بان های اپارتمانی تک پایه با تصرف فضای محدود در مشهد

این طرح که همانند مدل چتری می باشد می ‌تواند از یک سمت جمع شده و به حالت نیمه تبدیل شود. در این حالت به راحتی در کنار دیوار قرار گرفته و با چیدن یک میز و صندلی محوطه کوچک شما تکمیل می ‌گردد. این طرح جمع و جور نیز اگر در ارتفاع مناسب تنظیم شود سایه‌اندازی خوبی برایتان بوجود می آورد.

جک پارکینگی ، فروش درب کشویی ، جک بازویی ، تعمیر کرکره برقی شرکت دینامیک دُر در… خانگی ، ⭐ کرکره برقی ⭐ تعمیر جک درب پارکینگ و فروش جک برای درب دو لنگه و سه لنگه⭐ درب شیشه… فروش پارچه برزنتی نانو فروش پارچه برزنتی نانو با قیمت بسیار مناسب و ارزان در رنگ… حیاط خانه ویلایی، حیاط مجتمع, حیاط مشترک، حیاط باغ ویلا هر کدام سایبان مطابق با خود را نیاز دارد. به عنوان مثال برای حیاط یک خانه ویلایی سایبان با ارتفاع مناسب لازم است و بهتر است اطراف سایبان با المان های زیبا طراحی گردد تا دید به داخل سایبان کمتر بوده و ساکنین آرامش بیشتری داشته باشند. اما در سایبان مجتمع ها و محل هایی که فضا به صورت مشاع می باشد می بایست سایبان حیاط با محیط باز طراحی شود.