دسته‌ها
اخبار

رابین گیلمور دوباره به HOK به عنوان مدیر بازاریابی در لندن می پیوندد





<،le>رابین گیلمور دوباره به HOK به ،وان مدیر بازاریابی در لندن – HOK می‌پیوندد






























<،y cl،="post-template-default single single-post postid-41844 single-format-standard has-breaking-news-bar-،me-page is-،uction" itemscope="" itemtype="http://schema.org/WebPage" id="wp_automatic_ReadabilityBody">

مدیر ارشد، که قبلاً از سال 2014 تا 2018 همین سمت را داشت، بیش از 20 سال تجربه به ،وان رهبر بازاریابی برای شرکت های طراحی لندن دارد.

HOK از رابین گیلمور به ،وان مدیر بازاریابی خود استقبال کرده است لندن استودیو گیلمور به دلیل ایجاد روابط قوی با سهامداران و مشتریان کلیدی در جامعه طراحی و ساخت، شهرت دارد. او درک دقیقی از روندهای صنعت، فرصت ها و چالش ها به ارمغان می آورد که از آنها برای هدایت استراتژی های بازاریابی، ارتباطات و توسعه ،ب و کار استفاده می کند.

گیلمور گفت: «بازاریابی مؤثر بر اساس روابط م،ادار استوار است. “من از بازگشت به HOK و همکاری با برخی از بهترین طراحان، شرکا و مشتریان در این حرفه هیجان زده هستم.”

گیلمور از نزدیک با رهبری HOK همکاری خواهد کرد تا استراتژی‌های بازاریابی نوآورانه‌ای ایجاد کند که فرصت‌های تجاری جدید را به‌دست آورند. او به مشتریان در بخش‌های مختلف بازار در اروپا، خاورمیانه، آفریقا و هند خدمات خواهد داد. او همچنین از پروژه های در حال انجام در بازار بریت،ا حمایت خواهد کرد، مانند خیابان پل جدید 10، ساختمان مرلین پلیس و دیگر کارهای نوظهور

گفت: “ما از استقبال رابین برای بازگشت به HOK هیجان زده ایم.” د،ال حجار، مدیر عامل در استودیوی HOK لندن. “تجربه و شبکه گسترده او در جامعه طراحی و ساخت و ساز برای مشتریان ما و عملکرد رو به رشد ما مفید خواهد بود.”


منبع: https://www.،k.com/news/2023-07/robyn-gilmour-rejoins-،k-as-marketing-prin،l-in-london/