دسته‌ها
اخبار

سایبان متحرک قیمت و خرید سایبان برقی متحرک-سایبان سید

به عنوان مثال اگر در جایی از فضای باز منزل خود مثل حیاط، بالکن یا پاسیو را خالی و بلا استفاده دارید، می توانید با نصب این سایبان ها آنجا را به مکانی لذت بخش و دلنشین جهت استراحت تبدیل کنید. سایبان متحرک و سقف متحرک استخر، سقف متحرک حیاط ، پوشش متحرک نورگیر و نورگیر متحرک ساختمان و نورگیر متحرک حیاط خلوت به شکل های مختلف می تواند طراحی و اجرا شود. گروه صنعتی آذران جام با داشتن متخصصین توانسته است بهترین نوع سقف (سایه بان) پارچه ای متحرک را برای رستوران ، هتل ، کافه و اماکن تجاری با بهترین قیمت ارائه دهد.

  • در مواردی افراد علاقه مند به استفاده از سایبان برقی اصفهان سقف بر روی گلخانه خود هستند.
  • همچنین این سازه‌ها امکان استفاده بهینه از باغ-تالارها و سالن‌های ویژه مجالس را فراهم می‌کند.
  • در دهه ۸۰ میلادی و در پی تصمیم دولت ایالات متحده آمریکا بود که برای تاسیس یک پایگاه فضایی، ناسا هزینه پژوهش در خصوصسازه‌های باز و بسته شونده را فراهم کرد تا سازه‌ای مناسب جهت حمل در فضاپیما و استفاده در فضا تولید شود.
  • خرید سایبان برقی اصفهان سقف متحرک را باید بر حسب نیاز فضا انجام دهید.
  • اگر مجبور به گذاشتن ماشین در حیاط منزل یا محل کارتان هستید و نگران این هستید که مبادا شدت آفتاب آنقدر زیاد باشد که دچار پوسیدگی و رنگ پریدگی رنگ ماشین و صندلی خودروی من شود!

سایبان هایی که باید به وسیله یک دستگیره و یک اهرم بالا و پایین شوند. اما با ظهور سایبان برقی اصفهان سقف متحرک تمامی حرکات سایبان دستی با یک دکمه و به وسیله یک ریموت باز و بسته می شود. پیغام باز یا بسته شدن توسط ریموت به موتور سایبان برقی اصفهان سقف فرستاده شده و سایبان های برقی به صورت خودکار توسط بازو های موجود در زیر پارچه سایبان باز و بسته می ‌شوند. یکی از ویژگی‌هایی که برای خریداران سایبان برقی اصفهان سقف متحرک مهم است بالا بودن طول عمر، با دوامی و تغییر نکردن رنگ پارچه و قیمت سایبان برقی اصفهان سقف متحرک مناسب است. این موتور دارای میکروسوییچ های بسیار ظریف و دقیق می باشد و گیربکس قدرتمندی دارد. به وسیله ی سنسورهای موجود در موتور دما از اندازه استاندارد بالا نمی رود.

امروزه از سقف های متحرک در گلخانه، استخر، روف گاردن، رستوران و کافی شاپ استفاده می شود و برای این مکان ها کاربرد زیادی به همراه دارد. سقف های متحرک دارای انواع مختلفی هستند و با طراحی های مختلف وجود دارند. از لحاظ جنس، سقف های متحرک به 3 نوع جنس مختلف تقسیم می شوند و هر کدام دارای ویژگی های مختص به خود هستند. وجه تمایز سایبان و سقف متحرک موسوی نسبت به سایر سازندگان، خاص بودن آن در ابعاد و مکانهای دشوار است که در نتیجه بیش از 40سال تجربه کاری بدست آمده است.

نصب و اجرا انواع سایبان متحرک

گروه ابتکار ارائه دهنده بهترین محصولات در زمینه درب های اتوماتیک و سیستم های امنیتی از بهترین برند های خارجی و داخلی با کارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می باشد. همچنین مجموعه ما در زمینه تعمیرات، عیب یابی ، سرویس و نگهداری دوره ای به صورت تخصصی فعالیت دارد. شرکت آقای سایه بان تنها تولید کننده سایبان و چادر میباشد، که با مدیریت دکتر مردیدر سال 1391 موفق به ثبت اختراع در این صنعت شده است.

کلیپ شرکت ایران سایه بان

سایبان تاشو دارای کاربردهای زیادی می باشد و در هر محوطه ای چه بزرگ و چه کوچک قابل استفاده می باشد. برای مثال شما حتی می توانید در یک بالکن نیز از سایبان تاشو استفاده کنید. همچنین این سازه‌ها امکان استفاده بهینه از باغ-تالارها و سالن‌های ویژه مجالس را فراهم می‌کند.

موتور برقی ساید در سایه بان متحرک

یکی از کاربردهای گسترده از سایبان های متحرک، بهره گیری از آنها برای پوشش حیاط می باشند که مخصوصاَ در کشور ما که در اکثر مناطق آفتابی می‌باشد و در فصل تابستان استفاده از فضای ایوان و حیاط را می نماید. بیشتر این سیستم‌ها ضدآب هستند و در مقابل سایه‌بان‌های مقاوم در برابر آب (سایه‌بان‌های دارای بازوهای افقی) قرار دارند و در نتیجه، آب به قسمت «بام» این سایبان‌ها به هیچ وجه نفوذ نمی‌کند. در کشور ما جهت برقراری این آسایش، سهم قابل توجهی از انرژی صرف سرمایش و یا گرمایش ساختمان ها می‌شود. کاهش مصرف انرژی و بهره گیری درست از نور و انرژی خورشید در ساختمان ها یکی از اصلی ترین پایه های استفاده بهینه از انرژی در ساختمان هاست. کاربرد سایبان ها پاسخی مناسب به استفاده درست از منابع انرژی می باشد.

استفاده از سقف متحرک، علاوه بر ایران در تمام جهان محبوبیت ویژه ای دارد. بسیاری از کافی شاپ ها و رستوران های معروف جهان از سقف های متحرک برای فضا و دکور رستوران و کافی شاپ خود استفاده می کنند. وجود سقف متحرک کافی شاپ و رستوران ها باعث شده تا مشتریان بیشتری به این مکان ها بروند جذابیت سقف های شیشه ای متحرک برای مشتریان لذت بخش بوده است. نورپردازیی هایی که بر روی سقف متحرک انجام میشود جلوه زیبایی به فضا می دهد و فضا را دلنشین می کند. معروف ترین رستوران ها در فضای بیرونی خود از سقف های متحرک استفاده می کنند تا تجارت خود را گسترش بدهند.