دسته‌ها
اخبار

سایبان پارکینگ متحرک سایه سازان کوروش-سایبان سید

بعلاوه در برابر تگرگ های سنگین، باران، باد شدید، طوفان، آفتاب و یخزدگی کاملا مقاوم بوده و به هیچ عنوان آسیب نمی بینند و رنگ خود را از دست نمی دهند. گیزباکس از هر دو طرف قابل استفاده است و به صورت اتوماتیکو برقی نیز باز و بسته می شود. پارکینگ متحرک گیزباکس نصب بسیار سریع و آسانی دارد و به راحتی به زمین متصل می شود. برای پوشش سلایق متفاوت این پارکینگ در رنگ های متنوعی تولید می شود که می تواند با دکوراسیون حیاط شما کاملا هماهنگ شود.

پرچ ‌ها را باز کنید و پارچه را به صورت کشویی از ریل لوله دالبر خارج کنید، و پارچه جدید را مانند قبلی به لوله پرچ کنید و سپس جلوی پارچه را باز به صورت کشویی داخل لوله دالبر جا اندازید.در آخر ریموت را بزنید یا به صورت دستی سایبان را جمع کنید. سعی کنید در هنگام خرید سایبان برقی اصفهان سقف متحرک پارجه با کیفیت انتخاب کنید که در قیمت سایبان برقی اصفهان سقف متحرک و بهترین سایبان برقی اصفهان سقف متحرک بودن آن تاثیر دارد، و در زمان کوتاهی متحمل هزینه تعویض چادر سایبان نشوید. سایبان برقی اصفهان سقف در دو نوع تولید و عرضه می ‌شود، سایبان برقی اصفهان سقف متحرک با کلید برای انجام عملیات و یا ریموت برای کنترل از راه دور این دو مدل هستند.

  • این باز و بسته شدن می تواند با استفاده از موتور و یا به صورت دستی انجام شود.
  • با استفاده از محصولات متنوع این کارگاه متوجه طراحی متمایز، نصب عالی آن خواهیدشد.
  • کاربر گرامی، جهت مشاهده صفحه اصلی سایت و دسترسی به لیست محصولات، روی لینک بازگشت به صفحه اصلی کلیک نمایید.
  • سایبان ها و پارکینگ های متحرک یک گزینه ایده آل برای مصون نگهداشتن خودردوی شما از گزند آفتاب مضر تابستان خواهد بود.
  • قیمت فروش بسیار خوب و منصفانه به همراه کیفیت بالا از جمله مزایای سایه بان کشویی به شمار می روند.

با استفاده از محصولات متنوع این کارگاه متوجه طراحی متمایز، نصب عالی آن خواهیدشد. نکته دیگر محصولات موسوی هوشمند بودن آنهاست بدین معنا که درصورت وزش باد با سرعت بیش از حد تعیین شده و یا بارش نزولات جوی، سایبان اتوماتیک بسته می شود. سایبان های متحرک که امروزه محبوبیت زیادی نزد مردم یافته است، سایبان هایی انعطاف پذیر هستند که دارای موتور الکتریکی بوده و با فشردن دکمه ریموت کنترل از راه دور بصورت اتوماتیک از کنار یا لبه ها باز و بسته می شوند. با داشتن سایبان موسوی در منزل و باغ خود می توانید از فضای بیرون حتی در طول ساعات گرم و طاقت فرسای تابستان لذت ببرید. سایبان متحرک حیاط در واقع نوعی از نورگیر سقفی می باشد که در موارد متفاوتی مثل حیات خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و می توان برای باز و بسته کردن آن به صورت دستی و یا موتوری اقدام کرد. ایران سایه بان تنهاتولیدکننده سایبان برقی است که با مدیریت دکترمردی موفق به ثبت اختراع درصنعت سایبان شده است.

سقف متحرک

قدمت این سیستم در کشور ما زیاد نیست و در مقایسه با مصالح ساختمانی دیگر برای پوشش سقف جدید محسوب می شود. مقاومت کم تری نسبت به سایبان ثابت دارد و این موضوع به دلیل پوشش سقف به کار رفته در سایبان پارکینگ متحرک می باشد . یکی از مدرن ترین انواع سایبان ها می باشد که افراد علاقه دارند که آن را برای مکان های مختلفی مانند حیاط خانه استفاده کنند.

بنابراین در مرحله اول برای تعیین قیمت سایبان برقی اصفهان سقف متحرک و خر ید سایبان برقی اصفهان سقف متحرک باید مقدار فضای مورد موجود را در نظر داشته باشید. از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت سایبان برقی اصفهان سقف متحرک انجام طراحی می باشد. این موضوع برای تمام محیط ها و فضاهای باز مطرح می باشد، قطعا بارش برف و باران بر روی تراس و استخر سبب فرسودگی وسایل موجود در آن ها می گردد. بنابراین با داشتن سایبان متحرک شما می توانید از محیط مورد نظر خود محافظت نمایید.

شرکت تولیدی پوشش ساز به ارائه انواع نورگیر سقفی، نورگیر حبابی، بارانگیر، سایبان و… می پردازد که می توانید برای کسب اطلاع بیشتر و خرید انواع نورگیر با مشاوران و کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید. استفاده از سایبان های متحرک برای استخرهای موجود در فضای باز گزینه ای بسیار مناسب است. همچنین این سایه بان کمک می کند تا آب استخر برای مدت زمان بیشتری تمیز بماند. نوع دستی این سایبان ها سالهاست که در مراکز مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. با وجود طولانی بودن مدت زمان استفاده، همچنان این نوع سایبان ها توانسته اند رضایت مصرف کننده را به دنبال داشته باشند. کیفیت بالای قطعات و ساده بودن سیستم باز و بسته کننده موجود در این سایه بان ها رمز موفقیت آنها بوده است.

مواردی که به آنها اشاره شد باعث می شوند تا استهلاک این نوع از سایبان ها به حداقل برسد. ویژگی های معرفی شده باعث شده تا پس از گذشت سالهای طولانی هنوز هم سایبان دستی متحرک مورد استقبال قرار بگیرد. پارچه های کره ای و ترک دارای کیفیت مناسبی هست و انتخاب است که نیاز به هزینه اولیه کمتری دارد از این لحاظ گزینه به صرفه ای محسوب می شوند. سایبان متحرک به دلیل بهره بردن از مصالح سبک و خاص مقاوم در برابر زلزله می باشد. شرکت حیات نو با هدف احیای خانه های حیاط مرکزی و استفاده بیشتر و تشویق معماران برای ساخت اینگونه خانه ها از سال ۹۸ شروع به فعالیت نمود و فعالیت خود را با اجرای پوش متحرک خانه صدوقی اغاز کرد. برای نصب سایبان تاشو می توان آن را در قسمت تراس و بالکن نصبکرد و از سایه ی آن به میزانی که مناسب است استفاده کرد.

دفتر پخش سایبان مغازه متین

در واقع می توان گفت موتور تویوبلار از خودش محافظت می نماید و همین موضوع سبب شده است که طول عمر بالایی داشته باشد. مشخصات فنی آن شامل برق شهری ورودی دویست و بیست ولت، زمان کارکرد چهار دقیقه ای، جریان مصرفی نیم تا یک آمپر و مقدار مصرفی صد و سی تا دویست و پنجاه وات دارد. استفاده از موتور باکیفیت در سقف متحرک سبب می شود تا عملکرد بهتری را مشاهده نمایید و قیمت سایبان برقی اصفهان سقف متحرک بالاتری داشته باشد و تبدیل به بهترین سایبان برقی اصفهان سقف متحرک شود.

نصب و اجرا انواع سایبان متحرک

سقف و سایبان پارچه ای متحرک بدلیل اینکه یکی از سازه های کم وزن ساختمانی محسوب می شود، عوارض احتمالی کمتری هنگام وقوع زمین لرزه را دارد. سایبان متحرک در واقع نوعی از نورگیر سقفی می باشد که در موارد متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد و می توان برای باز و بسته کردن آن به صورت دستی و یا موتوری اقدام کرد. سایبان متحرک ها نسخۀ مدرن سایبان های قدیمی هستند که در سردر مغازه‌ها قرار داشتند و با دست جمع می‌شدند. سایبان متحرک ها معمولاً برای سایه انداختن روی پنجره استفاده می‌شوند. همچنین این سایبان متحرک ها دارای یک موتور هستند به علاوۀ یک قسمت گردان یا یک نوار برای جمع کردن سایبان متحرک.