دسته‌ها
اخبار

سایبان برقی در انواع مختلف با بالا ترین کیفیت و قیمتی مناسب + 2 سال گارانتی محصولات

سقف متحرک برای پنت هاوس نیز می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد. با توجه به ارزش و اهمیت بسیار بالای پنت هاوس، می توان با استفاده از سقف متحرک آن را بسیار کاربردی تر از قبل کرد. سقف متحرک پنت هاوس باید از بهترین و زیباترین مواد اولیه ساخته شود تا بتواند زیبایی لازم را داشته باشد زیرا در عین کاربردی بودن، ظاهر آن نیز دارای اهمیت بسیار زیادی است.

  • تنوع در هر محصولی می تواند برای مشتریان آن محصول جالب باشد.
  • تا بیشترین میزان درخواست و خرید در میان انواع سایبان های برقی، به این مدل اختصاص یابد.
  • این سایبان دارای انواع چتری، باکسی، فنری بازویی، شید، دو طرفه و سایه بان برقی زنجیری است.
  • پس در هنگام بارش برف و باران نیز سایبان را جمع کنید تا دستگاه اسیب نبیند.

به همین خاطر معمولا در رستوران ها و باغ ها می توان استفاده بسیار جالب و جذابی از چتر پایه بغل داشت.چتر پایه کنار را در بازار با اسم هایی مانند چتر پایه بغل، چتر وینچ دار و چتر سیم بکسلی نیز می شناسند. اگر بدنه این نوع چترها رنگ نشود، بعد از مدت زمان کوتاهی زنگ می زند. چرخ های ژله ای که در زیر پایه این چترها قرار گرفته دارای کیفیت بالایی بوده تا بتوان برای مدت زمان زیادی از چتر پایه کنار وینچ دار استفاده کرد.

کاربرد سایبان برقی

اما چگونه باید سایبان برقی مناسب برای استفاده‌ی خود را تشخیص دهیم؟ دانستن این امر می‌تواند در تخصیص بهینه‌ی هزینه‌ها به شما عزیزان، بسیار یاری دهنده باشد. در یادداشتی که ملاحظه می‌کنید، قصد داریم تا به اختصار درباره‌ی عوامل مؤثر در قیمت آن صحبت کنیم. این پارچه باید بسیار مقاوم در برابر هر گونه آسیب باشد، به همین دلیل اغلب از بافت کرباس همراه با رشته‌های پلی استر در طراحی و تولید سایه بان برقی استفاده می‌شود. این پارچه‌ها ضد آب بوده و در مقابل آتش، باد، ضربه و دیگر صدمات مقاومت بالایی دارند. سایبان دو طرفه دو سمت جداگانه برای باز و بسته شدن دارد و سایبان برقی فنری بازویی درون بازوان اصلی خود از فنر کار گرفته شده است که وظیفه باز و بسته کردن سایبان را بر عهده دارد. البته نمی توان صرفا بر اساس دستی یا برقی بودن قیمت را محاسبه نمود.

سایبان برقی با طرح های خلاقانه

سایبان های Sunbrella برای خانه‌هایی در مناطق مرطوب بسیار مناسب هستند. سایه‌بان‌های Sunbrella در برابر خش و پارگی مقاوم بوده و می‌توانند تا ۹۸ درصد از اشعه‌های مضر خورشید را مسدود کنند. هر دو سایه‌بان شیشه­ای و پلاستیکی از پلی کربنات ساخته شده­اند. یک ماده ترموپلاستیک که به راحتی ساخته شده؛ قالب گیری می‌شود و به سایه‌بان تبدیل می‌شود. این نوع سایه‌بان، اگرچه شفاف است؛ اما محافظت عالی در برابر باران، برف و اشعه‌های مضر UV ایجاد می‌کند و در عین حال نور را از خود عبور می‌دهد.

اگر مدت زیادی است که سایبان نصب کرده اید، احتمالا باید به فکر تعویض آن باشید. سایبان هایی که باید به وسیله یک دستگیره و یک هندل بالا و پایین بشنود. اما با ظهور سایبان برقی تمامی حرکات سایبان دستی با یک دکمه و به وسیله یک ریموت باز و بسته می شود. کنترل صدا و کاهش آن نیز از دیگر مزیت های استفاده از سایبان باکس دار است. باز و بسته شدن نرم این نوع از سایه بان ها باعث می شود تا هیچ گونه صدای مزاحمی در محیط پخش نشود.