دسته‌ها
اخبار

سایبان برقی قیمت سایه بان برقی چادر برقی متحرک-سایبان سید

پارچه به کار رفته برای سقف چتر پایه کنار ضد آب بوده، بدین ترتیب چتر پایه بغل را می توان در روزهای بارانی که آب و هوای بسیار مطبوعی نسبت به سایر روزها داشته نیز استفاده کرد. سقف برقی را می توان سازه ای بسیار کاربردی و موثر در محافظت از فضاهای مختلف دانست. استفاده از این سازه به خاطر امنیت در برابر عوامل مختلف جوی بسیار بیشتر از قبل شده است. البته کیفیت بالای سقف متحرک نیز فاکتوری است که باعث شده تا افراد زیادی از آن استفاده نمایند.

در نتیجه می توان با چاپ تصاویر تبلیغاتی، نام و تصویر برند و جمله های خلاقانه توجه مشتری را به سمت کسب و کار خود یا هر کسب و کار دیگری جلب کرد. سقف پلی کربنات یکی از محبوب ترین پوشش ها برای استفاده بر روی سقف متحرک می باشد. شفافیت پلی کربنات باعث شده تا بتوان اطراف خود را مشاهده کرد و از طبیعت لذت برد، در حالی که محل استقرار بسیار امن بوده و از هر گونه تابش اشعه های مضر نور آفتاب، باران و… در امان می باشد. پلی کربنات نسبت به شیشه بسیار سبک تر است و این موضوع باعث شده تا نصب سقف متحرک راحت تر شود. سقف برقی سازه ای بسیار سبک است، زیرا در اغلب مواقع از پروفیل آلومینیوم برای ساخت آن استفاده می شود.

  • باید این موضوع را درنظر داشته باشید که اگر می خواهید عمر سایبان شما بالا باشد، باید به قطعات بکار رفته در سایبانتان دقت کنید.
  • بدین ترتیب توجه به موتور تاثیر بسزایی اطلاع از قیمت تمام شده سقف متحرک برقی خواهد داشت.
  • معمولا سقف متحرک برقی به خاطر استفاده از مواد اولیه و قطعات با کیفیت بسیار مطلوب، دچار مشکل خاصی نمی شود.
  • در نتیجه اگر سایبانی با کیفیت می‌خواهید باید به نوع پارچه و جنس پایه و قاب‌های آن توجه کنید در ضمن شما باید به فکر کاربرد آن نیز باشید.

معمولا از آلومینیوم برای تهیه اسکلت و ستون اصلی سقف متحرک برقی استفاده می شود. اگر اسکلت و ستون ها به خوبی و با دقت بالا تهیه شوند، می توان یک سقف متحرک با کیفیت و استاندارد را تهیه کرد، در غیر این صورت کار بسیار دشوار می شود. مراکز تفریحی و سیاحتی از دیگر مواردی هستند که نیاز به یک سقف بسیار شیک و مدرن و در عین حال عایق دارند. برخی از مراکز تفریحی ممکن است در بعضی فصل ها به صورت روباز و در برخی دیگر از فصل ها به صورت مسقف مورد استفاده قرار گیرند. برای چنین مراکزی سقف متحرک می تواند گزینه ای بسیار مناسب باشد. سقف برقی را در هر زمان که نیاز باشد می توان باز کرد و در صورت عدم نیاز می توان به راحتی و با یک دکمه آن را جمع کرد.

سقف برقی را می توان یک سازه الکتریکی بسیار شیک و مدرن در نظر گرفت که به کمک آن می توان فضایی را ایجاد کرد تا بتوان از فضای آزاد بیشترین بهره را برد. سقف متحرک برقی را شرکت های سازنده می توانند به صورت دستی و یا اتومات تولید نمایند. نوع دستی آن با یک ریموت قابل کنترل است اما نوع اتومات آن دارای سنسورهای مخصوصی بوده که در مواقع نیاز که قابلیت تعریف دارند، سقف به طور کاملا خودکار باز و یا بسته می شود.

در حجره جو کاربران مستقیماً با هم تماس می‌گیرند و هیچ واسطه‌ای در این میان وجود ندارد، پس دقت فرمایید که در خرید و فروشِ شما حجره جو هیچ دخالتی ندارد و کاربران باید خودشان جنبه‌های مختلف امنیتی را در نظر بگیرند. از دلایل محبوبیت این است که، به کمک آن در مصرف انرژی به اندازه زیادی صرفه جویی میشود. اما این دو نوع از سایبان های مغازه مطمئنا وجه مشترکی نیز باهم دارند که در ادامه آن ها را بررسی میکنیم. چادر برقی همانطور که از نامش پیداست، وسیله ای کاربردی میباشد. برای جلوگیری از تشعشعات مضر آفتاب، اما برقی بودن نیمی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد آن را شامل می شود. برای این وسیله کارکردهای متفاوتی در نظر گرفته شده که آنرا از یک سایبان ساده فراتر میبرد.

سایه بان های برقی از چه اجزایی ساخته شده است؟

سایه بان مغازه برقی می تواند از نوع سایبان کالسکه ای و یا نوع سایبان بازویی انتخاب شود. استفاده از چادر مغازه و چاپ تبلیغات بر روی سایه بان، می تواند به افزایش بهره وری سایبان کمک کند. معمولا هر جا نام سقف می آید، همه فکر می کنند که یک فضای بسته فضای بسته مد نظر است. اما معمولا سقف برقی را می توان با روکش شیشه یا پلی کربنات نیز تهیه کرد. بدین ترتیب هم در روز و هم در شب میتوان گاهی به آسمان انداخته و لذت برد.

همیشه سعی کنید، سایبان مناسب مکان خود را انتخاب کرده و به فکر بودجه خود نیز باشید. کلاژ مواد سایبان شامل شیشه، پلاستیک، سانبرلا، پارچه و فلز است. انتخاب متریال مناسب و یکمرکز خرید سایه‌بانمعتبر، طول عمر سایه‌بان شما را تضمین می‌کند و به طور بالقوه در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه‌های شما می‌شود. این نوع، بهترین سایبان برای محافظت از فضای داخلی شما در برابر قرار گرفتن مکرر در معرض نور خورشید است و در عین حال نور طبیعی را به داخل می‌رساند. این وسایل امکانی را فراهم می‌کنند که افراد با آن بتوانند در هر شرایط آب و هوایی از آن استفاده کنند.

سایبان برقی ایران سایبان

این سایه‌بان دیوار مانند از روی بالکن، پاسیو یا باغ شما عبور می‌کند تا یک مانع دیواری فوری در فضای باز ایجاد کند. سایه‌بان‌های جانبی دارای یک صفحه بزرگ به عنوان روکشی زیبا و موثر برای مقابله با باد مداوم و آفتاب کم ارتفاع هستند و در عین حال حریم خصوصی همسایگان و هر ره‌گذری را فراهم می‌کنند. این نوع سایه‌بان از ورودی منزل شما در برابر بارش و سایر عناصر بیرونی محافظت کرده و ظاهر ملک شما را بهبود می‌بخشد. به خصوص افرادی که در منزل حیاط ندارند و یا درب خروجی به حیاط باز نمی‌شود؛ این نوع سایه‌بان می‌تواند بسیار کاربردی عمل کند. توجه کنید که قبل از خرید سایه‌بان، باید محل نصب آن را مشخص کنید. در حقیقت این تصمیم بر نوع سایه‌بان مورد نیاز شما تأثیر خواهد گذاشت.

سوالات متداول پیش از خرید سایبان

سایبان برقی از پارچه های دیگری همانند پی وی سی ، اکریلیک، پلی استر و… نیز تولید می شوند و باید در انتخاب این پارچه ها بسیار دقت به خرج دهید چرا که تاثیر بسزایی در عملکرد سایبان دارند. تیم مشاوره شرکت ایران سایبان برای کمک به شما در داشتن بهترین انتخاب ، همراه شما هستند. ایران سایبان از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را در زمینه طراحی ، تولید و نصب انواع سایبان مغازه آغاز نمود و روز به روز دامنه خدمات و محصولات خود را گسترش داد. ، می توان کمک کرد تا محیط داخل فروشگاه خنک مانده و بیش از حد گرم نشود.

پکیج کاملی را در اختیار برندها و شرکتها برای انجام امور تبلیغاتی در اختیار شرکتها قرار میدهند.