دسته‌ها
اخبار

سایبان کشویی سایه بان ریلی سایبان متحرک

در خرید سایبان متحرک حتما به نوع پارچه به کار رفته در سایبان دقت کنید؛ زیرا اگر در شرایط اقلیمی زندگی می کنید که آب و هوای بسیار گرمی دارد، بهتر است از سایبان هایی استفاده کنید که پارچه به کار رفته در ساخت و تولید آن ها بادوام تر باشد. یکی از کاربردهای گسترده از سایبان های متحرک، بهره گیری از آنها برای پوشش حیاط می باشند که مخصوصاَ در کشور ما که در اکثر مناطق آفتابی می‌باشد و در فصل تابستان استفاده از فضای ایوان و حیاط را می نماید. بیشتر این سیستم‌ها ضدآب هستند و در مقابل سایه‌بان‌های مقاوم در برابر آب (سایه‌بان‌های دارای بازوهای افقی) قرار دارند و در نتیجه، آب به قسمت «بام» این سایبان‌ها به هیچ وجه نفوذ نمی‌کند. سایبان متحرک دستی نوعی از سایبان متحرک بازوی است که با اهرم دستی باز و بسته می شود.

  • سقف متحرک را می توان یک نوع پوشش ثانویه در نظر گرفت، که می توان در قسمت های مختلفی از ساختمان آن را نصب کرد.
  • استفاده از نور طبیعی می تواند در کاهش مصرف انرژی جهت گرمایش ساختمان نیز تاثیرگذار باشد.
  • به طور کلی میتواند راحت تر از فضای بیرون و هوای آزاد استفاده کنید و زمان بیشتری را بگذارنید.

و سایت هایی با کم و زیاد کردن یک یا چند حرف طراحی نموده و خود را به جای سایت ایران سایه بان معرفی نمایند. هنگام ثبت سفارش به آرم و آدرس سایتهای ایران سایبان به شرح زیر توجه داشته باشند. قیمت انواع سایبان متحرک ممکن است کمی بیشتر از سایبان های ثابت باشد.

سایبان برقی استخر

این سایبان مجهز به کنترل ریموت اتوماتیک است و شما به راحتی می توانید آن را باز و بسته کنید. بدین ترتیب می توان از نور طبیعی برای روشن کردن ساختمان استفاده کرد. استفاده از نور طبیعی می تواند در کاهش مصرف انرژی جهت گرمایش ساختمان نیز تاثیرگذار باشد. در حجره جو کاربران مستقیماً با هم تماس می‌گیرند و هیچ واسطه‌ای در این میان وجود ندارد، پس دقت فرمایید که در خرید و فروشِ شما حجره جو هیچ دخالتی ندارد و کاربران باید خودشان جنبه‌های مختلف امنیتی را در نظر بگیرند. سایبان های پارچه ای متحرک مجهز که مواد ضد حریق هستند و درصورت بروز آتش سوزی، هیچ شعله ای از پوسته این سازه منتشر نمی شود. بنابراین این نوع سازه سبب گسترش آتش نخواهد شد و همچنین مذاب یا شعله ور نمی شود.

سایبان متحرک برقی

سایه بان های متحرک برقی در سال های اخیر توانسته اند نظر اغلب مشتریان را به خود جلب کنند. این موضوع باعث شده تا در سال های اخیر حجم استقبال از سایبان های متحرک دستی به حداقل میزان ممکن برسد. یکی از بهترین شرکت های سازنده سایه بان کشویی در کشور به شمار می رود. این شرکت با راه اندازی سایت های اینترنتی خود توانسته خدمات فروش آنلاین را نیز برای مشتریان خود فراهم نماید. قیمت فروش بسیار خوب و منصفانه به همراه کیفیت بالا از جمله مزایای سایه بان کشویی به شمار می روند.

یا در مناطقی که به شدت در معرض آفتاب و درجه حرارت بالا قرار دارند استفاده از سقف متحرک می تواند سایه مورد نیاز را در روزهای گرم فراهم کند. در آب و هوای سردتر، هنگام باز کردن سقف در روزهای آفتابی و گرم ، اثر مشابهی وجود دارد . فناوری سقف جمع شونده می تواند آسایش و رفاه عمومی را در هر مکان ، مستقل از آب و هوای محلی تضمین کند. در کنار انواع سایبان ها ، سایه باتیس مجموعه ای از محصولات به نام سیستم سقف پارچه ای را نیز ارائه می دهد.

لازم به ذکر است که قیمت سایبان پارکینگ متحرک به دلیل آن که در این نوع از سایبان ، متریال برقی یا مکانیکی ویژه ایی به کار رفته است ، گران می باشد و هزینه مقرون به صرفه ایی را برای در خواست کنندگان این نوع سایبان ندارد . برای این که قیمت مناسب آن را بدانید باید از فروشگاه های معتبر جویا شوید، کارشناسان سایه باتیس انواع سایبان ها از جمله سایبان برقی را با قیمت مناسب تولید می کنند. تاثیر جنس روکش در تعیین قیمت سایبان متحرک، تاثیر جنس سازه ، مساحت تحت پوشش سایبان متحرک، تاثیر جنس موتور به کار رفته در آن و ..