دسته‌ها
اخبار

رئیس محافظه‌کاران به صدها نفر می‌پیوندد که به برنامه‌های M&S پیلبرو در چلسی اعتراض دارند


دست هاوزیر سابق کابینه که نماینده چلسی و فولام است، گفت که نگر،‌هایی در مورد انبوه و انبوه پیشنهادی برای سایت جاده کینگ 81-103 دارد. او همچنین از تأثیر احتمالی آن بر حریم خصوصی افرادی که در نزدیکی زندگی می کنند و مسائلی مانند پارکینگ می ترسید.

در نامه اش به کنزینگتون و شورای چلسیوی گفت: “ضروری است که تمام تلاش برای حفظ ویژگی منحصر به فرد منطقه محلی” که در کنار یک منطقه حفاظت شده است، انجام شود.

این پروژه برای توسعه King’s Road Property، شامل ت،یب یک ساختمان چهار طبقه دهه 1980 و جایگزینی آن با یک بلوک اداری 5 طبقه، با تراس پشت بام و حیاط در طبقات همکف و دور پایین است.

گروه حفاظت انجمن چلسی گفت بولدوزر ، ساختمان برخلاف سیاست برنامه ریزی محلی است که حفظ و نوسازی را به جای ت،یب توصیه می کند.

این گروه افزود: این ساختمان «خدمات‌پذیر است و از نظر ظاهری غیرجذاب نیست».

Pilbrow & Partners گفت که طراحی آن با آجر رومی و سنگ پرتلند، «از کیفیت های سنتی معماری در چلسی الهام گرفته است». این سازمان افزود که فضای اداری جدید مطابق با بالاترین استانداردهای پایداری و رفاه خواهد بود.

این سایت قبلاً موضوع برنامه ریزی یک ساختمان شش طبقه بود که توسط Benoy طراحی شده بود، یک طبقه بالاتر از پیشنهادات جدید. این شورا در سال 2021 پس از دریافت بیش از 1000 اعتراض، این موضوع را رد کرد.

پیلبرو گفت که از این موضوع درس گرفته است و در برنامه‌های جدید حجم زیادی را کاهش داده است. معمار همچنین پیشنهاد می‌کند همانطور که در طرح‌های قبلی پیشنهاد شده بود، یک ،ده‌فروش بزرگ مواد غذایی به جای مغازه‌های کوچکتر در طبقه همکف نگهداری شود.

طرح بنوی رد شده (سمت چپ)؛ و آ،ین برنامه Pilbrow & Partners (سمت راست)

با این وجود، انجمن چلسی همچنان به اعتراض خود به این ارتفاع ادامه داده است طرح های جدید، که گفته می شود ساختمان جدید را “بیش از حد مسلط” در منطقه محلی می کند.

گفته می‌شود که این طرح با شخصیت جاده پادشاه تضاد خواهد داشت که ویژگی‌های بارز آن، از نظر معماری، ساختمان‌های کم‌مرتبه، ،رت و تنوع مغازه‌های منفرد، بی‌نظمی خط افق آن و ،یبی از باریکی و هوا بودن’.

در همین حال، گروه محلی انجمن ،نان خیابان اسمیت و خیابان وودفال، این طرح ها را «نمونه ای ک،یک و افراطی از توسعه بیش از حد» نامیدند – ت، برای فشرده ، یک ساختمان عظیم، بلند، عریض و حجیم در محوطه ای بسیار کوچک برای جا دادن آن. به طور اجتناب ناپذیری منجر به آسیب های عظیم و جبران ناپذیری به شخصیت و ظاهر جاده پادشاه و مناطق اطراف می شود.

این دومین باری است که پیلبرو بر سر بازسازی در مقابل ت،یب مربوط به مار، اند اسپنسر لندن درگیر می شود. مایکل گوو، وزیر مسکن، قرار است در ماه جولای درباره برنامه‌های این دفتر برای فروشگاه گل سرسبد آ،فورد استریت تصمیم بگیرد، زیرا سال گذشته با آنها تماس گرفت.

AJ برای اظهار نظر در مورد نقشه های جاده شاه با پیلبرو تماس گرفت.


منبع: https://www.architectsjournal.co.uk/news/mp-a،-more-than-1000-objectors-to-pilbrow-and-partners-chelsea-ms-plans