دسته‌ها
اخبار

صرفه جویی در هزینه با باغ های پایدار و بازسازی باغ”


وقتی به راه‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خانه خود فکر می‌کنید، فقط تغییرات داخلی نیست که می‌تو،د شروع کنید. در حالی که به روز رس، لوازم آشپزخانه قدیمی و ایجاد فضای اضافی برای اتاق خواب می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه و افزایش ارزش خانه شما کمک کند، ممکن است بخواهید به این فکر کنید که چگونه می تو،د از فضای باغ خود به طور کامل استفاده کنید.

در سال های اخیر، پایداری برای بسیاری از اولویت ها بوده است، چه از طریق ،ید محصولات سازگار با محیط زیست از فروشگاه، ،ید فست فود با بسته بندی پایدار، یا سرمایه گذاری در یک وسیله نقلیه الکتریکی. بسیاری از صاحبان خانه نیز شروع به یافتن راه های پایدارتری برای اداره خانواده خود و صرفه جویی در هزینه های مواد غذایی و قبض های خانگی خود کرده اند.

انجمن سلطنتی باغب، می گوید باغب، پایدار مهم است زیرا در دراز مدت به حفاظت از محیط زیست در برابر سیل، آسیب و آلودگی کمک می کند. استفاده از انواع شیوه های باغب، پایدار می تواند به طور موثر به مق، با تغییرات آب و هوایی کمک کند. یک باغ پایدار می تواند شامل استفاده کارآمد از منابع طبیعی و کاهش ضایعات با کمپوست و بازیافت باشد. با ایجاد باغی که خودکفا بوده و نیاز به حداقل ورودی دارد، می تو،د در دراز مدت در هزینه خود صرفه جویی کنید.

اگرچه ممکن است به این زودی خانه خود را نفروشید، اما فکر ، به باغ و خانه خود نیز می تواند به ارزش افزوده به ملک شما کمک کند. خیلی عالی هستن ایده های طراحی باغ که می تواند به شما کمک کند تا ارزش خانه خود را افزایش دهید، مانند اضافه ، یک پاسیو یا عرشه، نورپردازی در فضای باز، یا بازسازی حصار قدیمی خود. در حالی که ممکن است اکنون هزینه‌های بازسازی بالا باشد، اما در آینده این ایده‌های بازسازی باغ می‌توانند پول بیشتری را برای ملک خود در هنگام فروش خانه‌تان به ارمغان بیاورند. فضای بیرونی خود را متحول کنید و با باغ‌های پایدار و بازسازی باغ‌ها که راه‌حل‌های مقرون‌به‌صرفه و مزایای مالی بلندمدت ارائه می‌دهند، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

چگونه یک باغ پایدار برای صرفه جویی در هزینه ایجاد کنیم

باغ های پایدار و بازسازی باغ ها

منبع: treehugger.com

داشتن یک باغ پایدار می تواند در درازمدت به صرفه جویی در هزینه شما کمک کند زیرا می تواند به شما در کاهش هزینه های نگهداری باغ و صرفه جویی در قبوض کمک کند. بسیاری از صاحبان خانه‌ها می‌توانند با پرورش میوه و سبزیجات، جمع‌آوری آب باران و هوشمندانه‌تر بودن با لوازم باغ خود، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.

رشد محصول خود را

اگر به این فکر می کنید که چگونه یک باغ پایدار در ملک خود ایجاد کنید، پرورش محصولات خود به شما کمک می کند تا هزینه های مواد غذایی را هر ماه کاهش دهید. پرورش سبزیجات خود نیاز به محصولات ارگ،ک گران قیمت را نیز از بین می برد و می تو،د اطمینان حاصل کنید که سبزیجات شما فاقد آفت کش هستند.

توجه بیشتر به مصرف آب

بهره وری بیشتر از آب در باغ خود می تواند با کاهش قبوض آب و صرفه جویی در منابع آب به صرفه جویی در هزینه کمک کند. برداشت آب باران می تواند به کاهش هزینه ها کمک کند زیرا آب جمع آوری شده می تواند برای کارهای مختلف، هم در داخل و هم در خارج از خانه شما استفاده شود. در درازمدت، استفاده از جمع‌آوری آب باران می‌تواند یک منبع آب پایدار برای باغ‌ها باشد، زیرا صاحبان خانه‌ها هنگام آبیاری باغچه‌ها، شستن ماشین‌ها و نگهداری چمن‌ها در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کنند.

سرمایه گذاری در نورپردازی فضای باز

علاوه بر صرفه جویی در هزینه های غذا و قبض آب، صاحبان خانه می توانند در درازمدت با استفاده از روشنایی LED در هزینه برق خود صرفه جویی کنند. چراغ های فضای باز. نورپردازی LED می تواند به صرفه جویی در هزینه کمک کند زیرا نسبت به گزینه های روشنایی سنتی انرژی کمتری مصرف می کند، طول عمر بیشتری دارد و همچنین نیاز به تعویض مکرر لامپ را کاهش می دهد.

چگونه باغ خود را تغییر دهید تا ارزش خانه خود را افزایش دهید

باغ های پایدار و بازسازی باغ ها

منبع: heartstapps.com

حتی اگر به این زودی ها به فروش خانه خود فکر نمی کنید، فکر ، به آن می تواند مفید باشد راه هایی که می تو،د ارزش ملک خود را افزایش دهید، هم در داخل و هم از بیرون. از ساختن یک اتاق باغ و ارتقاء لوازم آشپزخانه گرفته تا تعمیر نرده های قدیمی و تبدیل زیربنای شما، پروژه های بزرگ و کوچک بسیاری وجود دارد که می تواند به افزایش ارزش خانه شما کمک کند. با بازسازی باغ خود، ایجاد یک فضای بیرونی جذاب برای ،یداران بالقوه می تواند به شما کمک کند در آینده پول بیشتری برای ملک خود داشته باشید.

یک اتاق باغ به ملک خود اضافه کنید

برای کمک به افزایش ارزش خانه شما، اضافه ، یک اتاق باغ ایده خوبی است زیرا می تواند به ایجاد فضای زندگی اضافی در ملک شما کمک کند. اتاق‌های باغ راهی مقرون‌به‌صرفه برای اضافه ، متراژ مربع به ملک شما بدون هزینه‌ای برای گسترش خانه سنتی است. یک اتاق باغ همچنین می تواند برای ،یداران بالقوه ای که در خانه کار می کنند و به فضای اداری اضافی نیاز دارند جذاب باشد.

شمشیربازی خود را بهبود بخشید

تعمیر حصار می تواند به بهبود امنیت و حریم خصوصی ملک شما نیز کمک کند، که به ،ه خود می تواند ارزش آن را افزایش دهد. ،یداران آینده ممکن است به دنبال حصار کشی باشند تا ببینند ملک چقدر امن است و فضای باغ چقدر خصوصی است. علاوه بر این، یک حصار به خوبی نگهداری شده می تواند ظاهر کلی باغ شما را بهبود بخشد و جذابیت زیبایی آن را افزایش دهد.

همچنین بخو،د: 25+ بهترین ایده و طراحی حاشیه باغ که می تو،د در سال 2023 امتحان کنید

روی لباس پوشیدن باغ جلویی خود تمرکز کنید

وقتی در نظر می گیرید که چگونه باغ خود را تغییر دهید، به آرایش باغ جلوی خود فکر کنید. انجام این کار می تواند به ایجاد ورودی دلپذیر به خانه شما کمک کند و جذابیت و ارزش ملک را افزایش دهد. برخی از ایده‌های عالی برای بازسازی باغ، که ،یداران بالقوه آن را دوست خواهند داشت، شامل کاشت گل‌های رنگارنگ، افزودن نورپردازی تزئینی، و نصب مسیر یا راهرو است.




منبع: https://architecturesideas.com/sustainable-gardens-garden-makeovers/