دسته‌ها
اخبار

۱۵ ساختمان با معماری خاص در جهان پایگاه خبری معماری و نما پایگاه خبری معماری و نما

1- معمار فنی معمارهای فنی متخصصانی هستند که در درجه اول به جنبه های فنی یک سازه مثل بهره وری حرارتی و ضد آب بودن آن توجه دارند. این معماران، مسائل مکانیکی جزئیات ساختمان را بررسی و اصلاح می کنند تا مطمئن شوند که ساختمانها با استانداردها و مقررات ساختمانی منطقه ای و محلی مطابقت دارند. تحقیق و پیروی از قوانین منطقه بندی، قوانین ساختمان سازی، مقررات شهری و سایر مقرراتی که روی پروژه معماری تاثیر می گذارند. حومه کلیفتون در ساحل اقیانوس اطلس کیپ تاون، به دلیل زیبایی منظره‌ای که دارد، ترافیک بالایی دارد و ساکنان و گردشگران علاقه‌مند به دویدن و پیاده‌روی هستند.

  • از موارد مهمی که در زمان طراحی معماری پارکینگ های طبقاتی می‌بایست لحاظ شود، هندسه پارکینگ است.
  • این رسانه تخصصی با تمرکز به صدای هنرمندان و معماران باارزش ایرانی در داخل و خارج از کشور در موضوعات مرتبط و متنوع همراه با ارائه گزارش ها، مصاحبه ها و خبر ها از طریق اپلیکیشن و وب سایت IVOAA پخش و ارائه می گردد.
  • دو روش کلی برای طراحی معماری وجود دارد که هر کدام بناهای خاصی را شامل می‌شود.
  • پنجره هایی که در آنجا پانل هایی مسلب و رنگارنگ بودند و وقتی گشوده می شوند علاوه بر جریان هوای اضافی برای داخل نمایی از جریان حرکت و فعالیت در گذر را هم مورد نظر معماران بوجود آورده اند.
  • به طور کلی، دقت لازم در این مرحله کمک می‌کند تا از دوباره کاری‌هایی که ممکن است به دلیل وجود خطا در مرحلۀ بعد رخ دهد، پیشگیری شود.

این خانه ها دوستدار محیط زیست هستند و نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی ایفا می کنند. سقف های مسطح، خطوط صاف و استفاده از مصالح مدرن زیبایی خانه های مدرن را برجسته نموده است. اگر خانه ای فریبنده و با هویت می خواهید، سبک کرفتسمن بهترین گزینه برای شما می باشد. این سبک بیشتر بر روی ویژگی های جزئی که یک خانه را منحصر بفرد نشان می دهند، تاکید دارد.

پلان معماری یا نقشه معماری

این نقشه ها به روش دوبعدی و سه بعدی، این امکان را به طراح می دهد که تصاویر و تجسمات ذهنی خود را عملی کند و از اجرایی بودن آن پلان تا حدودی مطمئن شود. برای انجام یک پروژه معماری مراحلی را باید به ترتیب طی کرد که قبل از شروع هر یک از مراحلِ طراحی معماری، باید مرحله پیش رو را به بهترین نحو و روش و بدون هیچ نقصی پشت سر گذاشت .کلیه پروژه های معماری جهت طراحی از سه بخش اصلی تشکیل می شوند. گاها در طراحی معماری سازمان یافته، با ادبیات هایی آشنا می شویم که بیشتر ابزارهایی هستند برای آنکه چند متفکر، افکار خود را ورز دهند و شاید درخروجی عملی جامعه تاثیر نداشته باشند.

-هزینه پلان معماری فاز یک

طراحی معماری روند خلق فضا و به تصویر کشیدن تصورات معمار در قالب نقشه های معماری و اجرایی است.معمار در اصل خالق پروژه های خویش است و می بایست در روند آموزش معماری تمام توانایی های خود را قوت بخشد تا بتواند بهترین خلق را در زمینه معماری داشته باشد.در این مقاله بررسی اصول کلی و روند طراحی معماری میپردازیم. ایده‌آل‌های مختلفی در معماری وجود دارد و معمارانی موفق هستند که بتوانند با ایده آل‌های مختلف و متفاوت کار کنند. بنابراین، بکارگیری آن‌ها قطعاً تأثیر مثبتی در طرح کلی پروژه خواهد داشت.

قیمت اوراق مسکن ۱۴۰۱ در تهران و شهرستان ها

در نظر گرفتن این واقعیت یک هدف عمدی در معماری خانه ویلایی، Clifton بوده است. در محله‌ ای که مشخصه آن دیوارهای مرزی بلند و توده ساختمانی بسیار زیاد است. طبقه همکف شامل یک پارکینگ و قسمت مربوط به سرایدار است، درحالی که دوطبقه دیگر دارای فضاهای مشترک هستند که شامل آشپزخانه، اتاق غذاخوری و فضای نشیمن در طبقه اول و یک اتاق تلویزیون و آشپزخانه کوچک تر در طبقه دوم می باشد. شرکت مهندسی نکست آفیس – یکی از نیرومندترین شرکت های جدیدالتأسیس و نوظهور در پایتخت ایران – این خانه خصوصی را طراحی کرده است. اتاق های چرخان در این خانه به حداکثر استفاده از سازه در هنگام تغییرات دمایی محلی کمک می کنند و برای ایجاد اتاق های باز تابستانی به سمت بیرون می چرخد و در هوای سرد می توانند به سمت داخل بچرخند. این دفتر و بازارچه در شهر همدان واقع می باشد و دارای نمای آجری است، از بیرون شکلی موجی مانند در سقف ایجاد می کند که عموم مردم بتوانند از آن بالا بروند و روی آن بنشینند.