دسته‌ها
اخبار

بیل هلموت در آوریل 2023 بازنشسته می شود


Hellmuth به ،وان مدیر عامل HOK از سال 2016 و رئیس هیئت مدیره از سال 2017، از برتری طراحی، پایداری و تنوع دفاع کرده و در عین حال موقعیت شرکت را به ،وان یکی از بزرگترین شرکت های معماری و مهندسی جهان تقویت کرده است.

پس از 32 سال کار برجسته در HOK و 44 سال به ،وان معمار، Bill Hellmuth، FAIA، LEED AP اعلام کرد که در آوریل 2023، درست قبل از جلسه سالانه سهامداران شرکت، بازنشسته خواهد شد.

هلموت در حال حاضر در مرخصی پزشکی است. اعضای کمیته اجرایی HOK، Eli Hoisington، AIA، LEED AP، مدیر طراحی در سنت لوئیس، و سوزان کلمپ ویلیامز، AIA، LEED AP، مدیر عامل در واشنگتن، دی سی، به ،وان مدیران عامل موقت رهبری چشم انداز طراحی و ،ب و کار شرکت را بر عهده دارند. استراتژی و عملیات روزانه تا زمان بازنشستگی هلموت.

یک معمار و رهبر خارق‌العاده، هلموت در سال 1991 پس از گذراندن کار اولیه خود با Skidmore, Owings & Merrill (SOM) به HOK در سنت لوئیس پیوست. در سال 1993، گیو اوباتا، یکی از بنیانگذاران HOK، هلموت را برای رهبری دفتر HOK در واشنگتن دی سی انتخاب کرد. در سال 2004، او به کمیته اجرایی شرکت پیوست و یک سال بعد به ،وان رئیس HOK، Inc انتخاب شد. هلموت در سال 2016 مدیرعامل و در سال 2017 رئیس هیئت مدیره شد.

هلموت گفت: “این بزرگترین افتخار در زندگی من بوده است که رهبری شرکتی را که چنین کارهای طراحی نوآورانه ای را در سراسر جهان انجام می دهد، بوده است.” ما به رشد و طراحی طیف متنوعی از پروژه‌هایی که برای جامعه مهم هستند ادامه می‌دهیم. دانستن اینکه چه کاری انجام می دهیم برای طراحان بسیار رضایت بخش است. HOK فرهنگ گرمی دارد که در هر شرکتی وجود ندارد. من به رهبری الی و سوزان، همراه با کل کمیته اجرایی، اعتماد زیادی دارم تا در عین حفظ فرهنگ مش،مان، تمرکز خود را بر عالی طراحی ادامه دهیم.»

کار هلموت که برنده 29 جایزه از موسسه معماران آمریکا شده است، تقریباً در هر نوع ساختمان و 20 کشور جهان را در بر گرفته است. اداره خدمات عمومی ایالات متحده مدت کوتاهی پس از اینکه او طراحی یک دفتر مرکزی محرمانه را برای یک آژانس ،تی فدرال ایالات متحده در اوا، دهه 1990 هدایت کرد، از او دعوت کرد تا یک همتای عالی طراحی GSA شود. در سال 2017، AIA او را به کالج معتبر خود ارتقا داد. در سال 2018، دانشکده معماری دانشگاه ویرجینیا از او با جایزه فارغ التحصیلان ممتاز خود تقدیر کرد. هلموت همچنین یکی از طرفداران دیرینه طراحی پایدار بوده است و معتقد است که معماران موظف به طراحی پروژه های سازگار با محیط زیست هستند.

دفتر مرکزی شرکت ملی نفت ابوظبی، ابوظبی، امارات

مجموعه پروژه های گسترده هلموت شامل دفتر مرکزی شرکت ملی نفت ابوظبی در ابوظبی، امارات است. برج بندرگاه شرقی گرینلند دالیان در دالیان، چین؛ موزه ملی هوا و فضا مرکز استیون اف. مسجد جامع مرکز مطالعات و تحقیقات نفت ملک عبدالله در ریاض، ،ستان سعودی؛ آزمایشگاه ادغام شده پزشکی قانونی ناحیه کلمبیا در واشنگتن دی سی. تعویض مرکز پزشکی پادگان مهمات راین در Kaiserslautern، آلمان; بازسازی بیمارستان مرکز ملی پزشکی نظامی والتر رید در بتسدا، مریلند. مهمانخانه Sheraton Inn Timika در Irian Jaya، اندونزی; دانشگاه مریلند، مرکز علوم بهداشتی بالتیمور III در بالتیمور. مرکز ملی NOAA برای پیش بینی آب و هوا و آب و هوا در ریوردیل، مریلند؛ مرکز علوم رفتاری و اجتماعی دانشگاه ایالتی مورگان جنکینز هال در بالتیمور. مرکز تحقیقات EPA ایالات متحده در پارک مثلثی تحقیقاتی، کارولینای شمالی؛ سفارت آمریکا و ضمیمه دفتر در مسکو؛ سفارت ایالات متحده در نایروبی، کنیا؛ و 10 ساختمان سفارت دیگر در سراسر جهان.

مهمانخانه Sheraton Inn Timika، Irian Jaya، اندونزی

Hoisington گفت: “کمک های بیل به HOK و حرفه معماری به ،وان یک کل بی اندازه بوده است.” “انرژی فوق العاده، طبیعت خوش بینانه و انگیزه او برای برتری همه ما را بهتر کرده است. ما از هر کاری که او انجام داده است سپاسگزاریم و خوشحالیم که در این انتقال ،د خود را با ما در میان بگذارد.”

کلمپ ویلیامز گفت: «شوق بیل برای طراحی مسری است. او رهبران طراحی قوی و تیم‌های مدیریتی ایجاد کرده است، در حالی که تلاش‌های ما را برای ایجاد تنوع بیشتر در سراسر HOK هدایت می‌کند. همکاری نزدیک با او در طول سه دهه و تماشای تعامل او با طراحان ما و راهنمایی او برای ما یک افتخار بوده است.”

کارل گالیوتو، رئیس HOK، FAIA، گفت: «با اطمینان می‌توانم بگویم که هرگز معماری را ندیده‌ام که در ،یب تفکر طراحی، رهبری همدلانه، روابط با مشتری، توسعه ،ب‌وکار و زیرکی تجاری با بیل برابری کند. او واقعاً در نوع خود بی نظیر است. برای او در فصل بعدی زندگی اش آرزوی بهترین ها را داریم.»


منبع: https://www.،k.com/news/2022-11/bill-،muth-to-retire-in-april-2023/