دسته‌ها
اخبار

طراحی پلان آنلاین مهندسین مشاور دکتر سرور و همکاران

داشتن وید در پلان می تواند فضا را دلباز تر و محیط را برای بازدید کننده جذاب تر نماید. بسته به نیازهای اصلی کارفرما طرح شکل گرفته و همزمان پلان و حجم بنا طراحی می شود. عوامل مختلفی بر روی طراحی پلان ساختمان دو خوابه و بیشتر تاثیرگذارند که از جمله آن‌ها می‌توان به متراژ زمین، کاربرد ساختمان( مسکونی، تجاری، اداری و …)، بودجه، قوانین شهرداری و …اشاره کرد. توجه به استانداردهای طراحی پلان ساختمان موجود که شامل نور کافی، جهت قرارگیری مناسب سایر قسمت‌ها و عرصه‌ها، اولویت بندی موقعیت‌های بنا و …. نکته مهم دیگر در طراحی نقشه های ساختمانی توجه به نیاز های کارفرمای پروژه است که در طراحی این ساختمان به صورت کامل به این نیازها توجه شده است. نشیمن بزرگ ۵۴ متر مربعی ، آشپزخانه ای که به تراس متصل باشد ، در نظر گرفتن اتاق خواب مستری که به فضای تراس دسترسی مستقیم داشته باشد و در نهایت طراحی خانه ای که برای یک خانواده ۵ الی ۶ نفره ایده آل باشد.

  • از سقف هایی که بسیار رایج شده اند می توان به سقف کوبیاکس ، یوبوت و عرشه فولادی در سازه های فلزی اشاره کرد.
  • برای دانلود فیلم باکیفیت آموزش نحوه محاسبه ارتفاع ساختمان، ایمیل اصلی خودتان را در کادر زیر وارد کنید.
  • این ساختمان جنوبی از سمت شرق نیز دسترسی دارد.برای آن لنداسکیپ و استخر زیبایی طراحی شده است.
  • سازه نقشه این آپارتمان اسکلت بتنی و سطح دسترسی آن از سمت غرب است .در طبقه ی اول شاهد دو واحد مستقل سه خوابه هستیم .همچنین همانطور که مشاهده می کنید برای این پلان آسانسور نیز در نظر گرفته شده است.
  • پلان های اجرایی این نقشه با تمام جزئیات به همراه فایل نما و دکوراسیون مخصوص این نقشه مشاهده فرمایید.این نقشه اسکلت بتنی و دارای دسترسی شمال است.
  • در شرکت مهندسی آرین پاراکس طیف گسترده ای از خدمات مهندسی از تهیه نقشه تا نظارت و اجرای ساختمان ارائه می گردد بنابراین از برون سپاری هر قسمت از ساختمان به اشخاص دیگر بی نیار خواهید بود و از پیشرفت پروژه خود توسط یک تیم حرفه ای لذت خواهید برد.

با مطالعه این کتاب نکات بسیار مهمی درباره طراحی ساختمان‌های مسکونی و اینکه چطور باید پروژه‌های اجرایی خودتان را طراحی کنید، یاد خواهید گرفت. برای دانلود آموزش ترسیم پلان معماری با 7 دستور اتوکد ایمیل اصلی خودتان را در کادر زیر وارد کنید. لطفا با شماره‌های شرکت تماس بگیرید تا راهنمایی‌تان کنیم و در صورت تمایل و عقد قرارداد، طراحی پروژه‌تان را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

یعنی ممکن است شما در زمینی با تناسبات کشیده، نقشه ای مشاهده کنید که بسیار بهتر از نقشه ای در زمینی با تناسبات پهن تر است و این موضوع به خاطر توانایی طراح آن باشد. سپس طراحی پلان طبق مشخصات و مدارک انجام و پس از زمان 6 روز کاری برای کارفرما از طریق واتساپ بصورت فایل پی دی اف ارسال می گردد و پس از آن اگر تغییراتی از سمت کارفرما لازم بود مجددا اصلاح و ارسال می گردد. در مابقی استان ها نیز میبایستی از شهرداری منطقه میزان پیشروی را جویا و ترسیم نماییم و نقشه های معماری خود را طبق این اعداد تهیه نماییم. شما عزیزان میتوانید در هر زمان سوالات خود را از ما بپرسید و مشاوره و راهنمایی های لازم در این مورد و سایر موارد دیگر را دریافت نمائید.

طراحی نقشه ساختمان مسکونی شمالی

در حالی که برخی فضایی کلاسیک با حال و هوای معماری غربی را فضایی مجلل استنباط می کنند . به همین خاطر علاقه و همچنین نوع نیازمندی کارفرما در این موضوع نقش اصلی را ایفا می کند . در این خصوص ضروری است که ابتدا یک مصاحبه ی حضوری با کارفرما توسط متخصصان معماری و سازه ی هیرادانا انجام شود و خواسته های کارفرما به دقت بررسی و وارد مرحله ی طراحی نقشه های معماری و سازه گردد .

چگونه نقشه یک ساختمان را بخوانیم؟

حتما همه اتاق خواب‌ها دارای کمد با عمق استاندارد ۶۰ سانتی‌متر باشند. فرایند طراحی آنلاین همزمان با تعامل کارفرما طبق یک برنامه زمانبندی مشخص شروع خواهد شد. کارفرما در این مرحله با انتخاب نمونه های مورد پسند خود، به طراح این امکان را می دهد تا زودتر بتوانند با خط فکر او آشنا شوند و با دیدگاه بهتری فرآیند طراحی آنلاین شروع شود.

طراحی کامل یک مجموعه ی ویلایی شامل فضای نشیمن، اتاق خواب های مستر و عادی، طراحی محوطه و باغ، فضاهای جانبی لنداسکیپ شامل فضای آتشدان، فضای باربیکیو، مسیرهای با پوشش گیاهی سبز و دلنشین، جکوزی و استخر، فضاهای استراحت و نشیمن می شود . در ادامه چندین پلان از پروژه ویلایی چمستان مختص کارفرمای عزیزمان جناب رحمتی را مشاهده میکنید . طراحی نقشه های ساختمانی شامل انواع ساختمانها با کاربری های متنوع می باشد که می توان به فضاهای آموزشی ، اداری ، تجاری ، مسکونی ، فضاهای کودک ، فضاهای تفریحی و ورزشی اشاره کرد که هر کدام پیچیدگی ها و برآورده کردن نیازهای خاص خود را می طلبد . هر نقشه ی معماری یک هدف خاصی دارد و گویای روایت مختص به خود است . نقشه های معماری به عنوان یک کتابچه ی راهنمای ساخت و ساز هستند و در نتیجه نقش بسیار مهمی در روند پروژه ایفا می کنند .

به طبع شرکتی که پروژه های دکوراسیون داخلی بیشتری داشته باشد از تجربه بالاتری نیز برخوردار است . نقشه های معماری جزییات دقیقی از سبک و زیبایی شناسی پروژه ارائه می دهد . در زمینه طراحی نقشه فعالیت نداریم و نقشه های موجود در این نوشته به عنوان ایده درج شده است. همچنین شما برای مشاهده آرشیو بزرگ نقشه های سه بعدی، می توانید اینجا کلیک کنید. طراحی بالکن در قسمت پخ در ساختمان‌های سر نبش اشکالی ندارد و می‌توانید آن را طراحی کنید.

پس از تایید نقشه معماری که اولین مرحله از خدمات مهندسی است کار طراحی دکوراسیون داخلی شروع می شود در عکس های سه بعدی جزئیات دقیقی از نورپردازی ، متریال و چیدمان مبلمان نمایش داده می شود. نقشه ساختمان مسکونی چهار طبقه که به صورت آپارتمانی طراحی شده است طراحی سازه اسکلت بتنی دارد. موقعیت دسترسی آن جنوبی است و شامل دو واحد مستقل دو خوابه در هر طبقه می شود.

پلان ساختمان شمالی

البته این کار باید توسط یک معمار با تجربه و ماهر انجام گیرد؛ چرا که طراحی پلان ویلا و ساختمان پایه و اساس کار ساخت و طراحی ویلا در شمال است. علاوه بر این تمامی امور کار نیز از جمله طراحی نما، محوطه سازی، دکوراسیون داخلی و… را تحت تأثیر قرار می‌دهد. هزینه‌های جاری نقشه کشی شرکت با توجه به تجربه تیم معماری و سابقه آن‌ها در طراحی و اجرای پروژه‌ها متفاوت می‌باشد. با این حال ویژگی‌های اصلی تعیین میزان هزینه نقشه کشی ساختمان در شمال کشور را می‌توان به این گونه بیان کرد.