دسته‌ها
اخبار

نکات مهم در طراحی نقشه ساختمان شرکت معماری و دکوراسیون دکوطرح 09122460089

این گونه نقشه ها و مدل های مورد نظر شما را ترسیم می کند تا ساختمان مد نظرتان را بسازد. شما برای مراقبت از بدن یا زیبایی صورت خود به سراغ پزشک یا آرایشگر می روید. پس برای رفع اشکالات ساخت و ساز، کیفیت و رعایت اصول طراحی و ساختن ساختمانی با جلوه شیک و چشم نواز باید به سراغ تیم حرفه ای طراحی بروید.

  • به‌عنوان‌مثال، اتاق‌خوابی را در نظر بگیرید که عرض پنجره آن ۳ متر است.
  • امیدوارم که مطالعه این مقاله، دید تازه‌ای نسبت به اهمیت طراحی پلان ساختمان مسکونی به شما داده باشد.
  • سازه به کار رفته در پروژه اسکلت بتنی و موقعیت دسترسی آن از سمت شمال است .

در مورد سرویس‌بهداشتی و حمام هم باید این نکته را مدنظر داشته باشید و این فضاها را طوری طراحی کنید که درِ ورودی آن‌ها از هیچ‌کدام از فضاهای پذیرایی، ناهارخوری، نشیمن و آشپزخانه قابل رؤیت نباشد. آشپزخانه باید در مجاورت فضای ناهارخوری و با قابلیت دسترسی مستقیم از نشیمن خصوصی باشد. پذیرایی در مجاورت ناهارخوری و با حداقل اشراف به فضای کار آشپزخانه باید طراحی شود. بهترین حالت در طراحی آشپزخانه زمانی اتفاق می‌فتد که آشپزخانه با کمی عقب‌نشینی و با فاصله از جداره اصلی نما طراحی گردد تا ضمن بهره‌برداری از نور و تهویه طبیعی، از تابش نور مستقیم و گرم‌شدن بیش‌ازحد آشپزخانه جلوگیری شود. دسترسی به ساختمان از سمت شمال و غرب است .دارای بخش تجاری و دو واحد مستقل بر روی آن است که هر واحد در یک طبقه است.

نقشه مدرن با عرض 10 متر

از طرف دیگر خریدار هم با اطمینان خاطر صاحب ملکی می‌شود که همه جوره باب میل است. تجره ثابت کرده وقتی محل زندگی انسان باب میل باشد و انسان حس تعلق به مکان داشته باشد از لحاظ روحی و روانی آرامتر و شادتر است. گذران اوقات در مکانی که انسان آن را دوست داشته باشد، لذت بخش است و باعث می‌شود کیفیت رفتاری و زندگی انسان بالا می رود.

۱۸ ایده جذاب برای علاقه مندان به خانه چوبی مدرن!

سایت ایران تجارت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد. پس از آن مشخصات و مدارک نامبرده را به واتساپ همین شماره ارسال می نمایند. در تهران 60 درصد اجازه ساخت + 2 متر پیشروی در ضلع جنوب (سمت حیاط) می باشد. در این بین حداقل ارتفاع چاله آسانسور 1.5 جهت به دست آوردن طول پیش روی ۶۰% طول زمین + 2 متر را حساب می‌کنند. با این حال در شرایط خاص که به خاطر محدودیت های زمین مجبور به رسم پلان هایی با دیوار های زاویه دار هستید خلاقیت داشته باشید و با ایده هایی نو سعی کنید تا این زاویه ها زیبا جلوه کنند. برای ثبت سفارش و هر گونه انتقاد و پیشنهاد لطفا فرم مقابل را پر نمایید.

این طراحی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است که در اثر سهل انگاری یا بی تجربگی ممکن است منجر به صدمات مالی و جانی جبران ناپذیری گردد. در ادامه با آرین پاراکس همراه باشید تا به تعریف تئوری پلان، اصول اساسی طراحی بپردازیم. توجه به محل قرارگیری پنجره ها برای ایجاد کوران هوا به طور صحیح بسیار حائز اهمیت می باشد که در هر پروژه متفاوت است. © تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت مهندسی آرین پاراکس می باشد. در این نقشه تفصیلی ، طرح برای نشان دادن جزئیات به ترتیب ، و اندازه و ضخامت دیواره های اتاق ها است.