دسته‌ها
اخبار

آیا مالیات بهبود خانه قابل کسر است؟


ا،ر صاحبان خانه نمی دانند، اما برخی از بهبودهای خانه قابل ،ر مالیات هستند. با این حال، قبل از ،اب ، دیوارهای حمام و آشپزخانه که انتظار کاهش قابل توجه مالیات را دارید، باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید. برای شروع، باید ،ر مالیات را از اعتبار مالیاتی متمایز کنید. شما همچنین باید انواع مختلف اعتبارات مالیاتی و ،رها را بد،د و پروژه های بهبود خانه را که واجد شرایط دریافت این مزایا هستند، شناسایی کنید.

مقرراتی که اصلاحات خانه با ،ر مالیات را هدایت می کند ممکن است پیچیده به نظر برسد. با این حال، استخدام کارشناسان بازسازی خانه برای خود بازسازی کل خانه تضمین می کند که از این تخفیف های مالیاتی بهره مند می شوید. اگر اخیراً خانه خود را بازسازی کرده اید یا قصد دارید برخی بهبودها را انجام دهید، پروژه های زیر واجد شرایط ،ر مالیات هستند.

1. پروژه های بهبود خانه با انرژی کارآمد

بهبودهای خانه که برای کاهش مصرف انرژی خانه شما طراحی شده اند، واجد شرایط ،ر مالیات هستند. چنین پیشرفت‌هایی شامل نصب درها، سقف‌ها، عایق‌ها و پنجره‌های کم مصرف می‌شود. دیگر ارتقاء انرژی کارآمد شامل بهبود پمپ های حرارتی، AC مرکزی، فن های گردشی و آبگرمکن های شما است. با این حال، بهبودهای شما باید با استانداردهای خاص بهره وری انرژی مطابقت داشته باشد تا واجد شرایط دریافت اعتبارات انرژی کارآمد باشد.

2. بهبود سرمایه و مالیات

بهبود خانه های سرمایه ای بازسازی هایی هستند که برای افزایش ارزش خانه و افزایش طول عمر آن طراحی شده اند. چنین بهبودهایی عمدتاً مالیات قابل پرداخت از درآمد حاصل از فروش ملک را کاهش می دهد. با این حال، باید انواع خاصی از بهبودهای سرمایه را که واجد شرایط ،ر مالیات هستند، بد،د. را لیست IRS پروژه های بهبود سرمایه زیر برای معافیت مالیاتی:

  • سیستم‌ها – سیستم‌های خانگی مانند HVAC، کانال‌ها، مرطوب‌کننده‌ها، امنیت، فیلترهای هوا و آب، و آبپاش‌های چمن، ارزش ملک را بهبود می‌بخشند.
  • تأسیسات داخلی – کفپوش، تغییرات شومینه، لوازم داخلی و ارتقاء آشپزخانه واجد شرایط ،ر مالیات هستند.
  • عایق – عایق کف، لوله ها، دیوارها و اتاق زیر شیرو، مشمول ،ر مالیات هستند.
  • سیستم‌های لوله‌کشی – سیستم‌های آب نرم، فیلترهای آب، سیستم‌های سپتیک و آبگرمکن‌ها مشمول ،ر مالیات هستند.
  • نمای بیرونی – شامل سقف های جدید، کناره ها، پنجره های طوف، و دیش های ماهواره ای است
  • اضافات خانه – حمام، اتاق خواب، گاراژ، پاسیو، و تاسیسات عرشه واجد شرایط ،ر مالیات هستند.
  • چمن ها و زمین ها – شامل راهروها، گذرگاه ها، نرده ها، محوطه سازی، و ارتقاء است،های شنا است.

در حالت ایده آل، اگر شرایط خاصی را دارید، نباید سود سرمایه ناشی از فروش ملک خود را گزارش کنید. ا،امات کلیدی شامل این است که شما باید پنج سال یا بیشتر صاحب خانه بوده باشید و حاشیه سود باید کمتر از 250000 دلار یا 500000 دلار برای صاحبان خانه متاهل باشد.

به طور مشابه، شما باید تفاوت بین بهبود سرمایه و تعمیرات را درک کنید. در حالی که تعمیر ملک شما برای صاحبان خانه هایی که زمان و پول ،ج کرده اند مانند بهبود سرمایه به نظر می رسد، IRS ،وماً آنها را بهبود سرمایه ای در نظر نمی گیرد. تعمیرات خانه، مانند رنگ آمیزی اتاق ها و تعمیر ناودان ها، تعمیر و نگهداری عمومی است، نه بهبود سرمایه.

تعمیرات خانه تنها زم، به بهبود سرمایه تبدیل می شود که بخشی از پروژه های بزرگ مانند بازسازی یا بازسازی گسترده باشد. به ،وان مثال، در حالی که تعویض پنجره های ش،ته تعمیر تلقی می شود، اگر جایگزینی بخشی از یک پروژه بزرگ باشد، به بهبود سرمایه تبدیل می شوند.

3. بهبود خانه به دلایل پزشکی

بهبودهای خاص خانه که به دلایل پزشکی انجام شده است، واجد شرایط ،ر مالیات هستند. اگر پروژه‌های بهبود خانه شما برای بهبود مراقبت‌های پزشکی برای صاحبان خانه، همسرانشان یا سایر وابستگان طراحی شده‌اند، هزینه‌های پزشکی مالیاتی در نظر گرفته می‌شوند. اگر این پروژه ها ارزش ملک را افزایش دهند، می توانند به ،وان بهبود سرمایه در نظر گرفته شوند. بهبودهای خانه که به ،وان هزینه های پزشکی واجد شرایط هستند عبارتند از:

  • نصب رمپ های ورودی و ،وجی
  • نصب میله ها یا نرده های پشتیبان در حمام
  • اصلاح آشکارسازهای دود و اعلام حریق
  • نصب میله های دستگیره و نرده ها
  • اصلاح راه پله ها
  • ، ، درها یا اصلاح راهروها
  • پایین آوردن کابینت آشپزخانه

توجه داشته باشید که بهبودهای خانه که برای اه، زیبایی شناسی طراحی شده اند نمی توانند برای ،ر مالیات به ،وان هزینه های پزشکی واجد شرایط باشند. بهبودهای واجد شرایط باید خانه را با افراد معلول تطبیق دهد.

4. بهبود دفتر خانه

بهبودهای خاص دفتر خانه نیز واجد شرایط ،ر مالیات هستند. اگر خانه شما مرکز اصلی تجارت شما باشد و اگر یک فضای اداری اختصاصی در خانه دارید، می تو،د واجد شرایط ،ر مالیات باشید. قو،ن مالیاتی پیرامون بازسازی دفتر خانه اخیراً دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است. به ،وان مثال، برخلاف قبل، کارمند، که دفاتر خانگی را جدا از دفاتر کارمندان خود نگهداری می کنند، مشمول معافیت مالیاتی نیستند.

با این حال، بازسازی دفتر خانه برای افراد خوداشتغال که از خانه کار می کنند، ،ر می شود. خوشبختانه، اصلاحات و تعمیرات خانه واجد شرایط معافیت مالیاتی هستند، مشروط بر اینکه پروژه ها منحصراً شامل اتاق هایی در خانه شما می شود که برای اداره مشاغل استفاده می شود. پروژه های دفتر خانه واجد شرایط برای معافیت های مالیاتی عبارتند از:

  • تعمیرات منحصراً در فضای اداری خانگی انجام شده است
  • بهبود فضای اداری
  • تعمیرات سایر ،مت های خانه شما تا حدی ،ر می شود

پینوشت

دانستن اینکه کدام پروژه های بهبود خانه مشمول معافیت مالیاتی هستند، بخش اول است. دومین بخش مهم این است که بد،د چه زم، باید از پروژه های بهبود خانه خود ،ر مطالبه کنید. در حالت ایده آل، ،ر مالیات و اعتبارات مربوط به بهبود خانه باید پس از پایان یک سال مالیاتی مطالبه شود. با این حال، اگر پروژه های بهبود خانه به منظور بهبود فروش مجدد و ،ر استهلاک باشد، صاحبان خانه می توانند ،ر مالیات را درخواست کنند.


منبع: https://www.archute.com/،me-improvements-tax-deductible/