دسته‌ها
اخبار

اسکیت پارک چند طبقه هالاوی ساختمان سال RIBA در جنوب شرقی نام گرفت


اولین اسکیت پارک چندطبقه جهان به دلیل «صنعت استثنایی آن در فراهم ، فضایی برای پرورش جوانان» مورد تحسین داوران قرار گرفت. این یکی از دو طرح بود لندن و تمرین مبتنی بر Hythe برای دریافت جایزه RIBA در منطقه در سال جاری.

دیگری، طراحی مجدد یک خانه مزرعه ای در فهرست درجه II در نزدیکی کانتربری، همچنین در میان هشت برنده جایزه RIBA South East 2023 بود که شب گذشته (18 می) اعلام شد.

فاتحان منطقه ای که شامل معماری فرشید موسوی خانه 57a Tongdean Avenue در Hove، توسعه Allies و Morrison’s Bayside در Worthing، و یک خانه روستایی در Kent’s High Weald توسط معماران pH+. از میان 17 فینالیست که در ماه فوریه نامگذاری شده بودند انتخاب شدند.

معماران HAPA خانه چوب سیاه در قلب پارک ملی ساوث داونز همچنین یک گونگ منطقه ای را به خانه برد و همچنین جایزه پروژه کوچک سال RIBA ج، شرق را دریافت کرد.

اما هیچ کدام از هاسلدو طرح انتخاب شده دانشگاه برایتون موفق بود.

سایمون آلفورد رئیس RIBA گفت: «برنده شدن جایزه منطقه ای RIBA یک دستاورد فوق العاده است. این پروژه‌ها که توسط یک فرآیند بررسی دقیق انتخاب شده‌اند، بهترین معماری جدید منطقه را نشان می‌دهند.

ساختمان‌ها و فضاهای الهام‌بخش به زندگی همه ما شادی می‌بخشند و برندگان جوایز امسال مطمئناً با این شرایط مطابقت دارند. تبریک فراوان به همه.

برندگان منطقه‌ای اکنون در رقابت هستند جایزه ملی RIBA به رسمیت شناختن برتری معماری آنها. برندگان این مسابقات در 22 ژوئن اعلام خواهند شد.

فهرست نهایی برای جایزه RIBA استرلینگ برای بهترین ساختمان سال سپس از پروژه های برنده جایزه ملی با برنده کلی که در ماه اکتبر اعلام می شود، انتخاب می شود.

برندگان جایزه RIBA South East 2023

جوایز ویژه منطقه ای

  • پارک ورزشی F51 – ساختمان RIBA ج، شرقی سال 2023 و مشتری RIBA ج، شرق سال 2023
  • خانه چوب سیاه – پروژه کوچک ج، شرق RIBA در سال 2023

منبع: جیم استفنسون

خانه چوبی سیاه توسط معماران HAPA.


منبع: https://www.architectsjournal.co.uk/news/،llaways-multistorey-skatepark-named-riba-south-east-building-of-the-year