دسته‌ها
اخبار

خرید و قیمت سایبان بازویی ترب

پس از اتمام انتخاب، سایبان مطابق با خواست و نیاز شما تولید و ساخته می‌شود. پس از این مرحله، میزان شیب تعیین و دستورالعمل استفاده به مشتری داده می‌شود و در مورد الزاماتی از قبیل نگهداری و تعمیر سایبان مطلع می‌شود. مشاورین متخصص ما، می توانند شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی کنند. کارخانه ما برای برطرف کردن نیاز مشتریان در شهرستان های مختلف، امکان ارسال سایبان بازویی را به سراسر ایران فراهم کرده است؛ بنابراین شما در هر کجای ایران که باشید، می توانید از کیفیت محصولات ما بهره مند شوید. تیم حرفه ای ما جهت افزایش کیفیت خط تولید سایبان بازویی، از متریال با کیفیت و درجه یک استفاده می کنند. ما توانسته ایم با ارائه محصولات با کیفیت، رضایت مشتریان خود را به دست آوریم.

تفاوت دوم را قدیمی تر ها بهتر حس می کنند و برای آنها ملموس تر است. اگر قدیم ها سایبان هندلی مغازه ها را دیده بودید بصورت نیم دایزه و به سمت پایین حرکت می کرد این سایبان های قدیمی به سایبان کالسکه ای معروف هستند و بخش زیادی از جلوی شیشه و کرکره مغازه را می پوشاند. سایبان موتور دار ، دارای ریموت کنترل است و هرجای مسیر بازشدن می توانید با استفاده از ریموت آنرا متوقف کنید و نیازی نیست حتما کامل باز یا بسته شود. سایبان برقی و یا همان سایبان ریموت کنترلی مکانیزم پیشرفته تر و البته قیمت بالاتری نسبت با سایبان های هندلی مغازه های قدیمی دارد. و هر دو باعث ایجاد سایه و محافظت در برابر نور، باران و بادهای می شوند البته ایجاد سایه با توجه به پارچه مورد استفاده متفاوت است.

  • قاب سایبان بازویی برای سایبان های جمع شونده موتور و دستی یکسان است.
  • شما تنها با فشار دادن یک دکمه می توانید سایبان های اتوماتیک را باز و بسته کنید؛ بنابراین تفاوت بارز سایبان های اتوماتیک و دستی، در بالا رفتن با دست یا برق است.
  • ما با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب توانسته ایم بر اعتبار خود بیفزاییم.
  • این سایبان ها را به سقف یا نمای ساختمان نصب می کنند تا به راحتی سایه ایجاد کند.
  • هر سایبانی باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد زیرا سایبان های ساخته شده با کیفیت بهتر دوام بیشتری دارند.

شرکت های معتبر محصولات با کیفیت خود را با قیمت مناسب تری در اختیار مشتریان قرار می دهند. ما با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب توانسته ایم بر اعتبار خود بیفزاییم. نوع برقی سایبان بازویی ایران سایبان از موتور توربولار استفاده می کند و قیمتی بالاتر نسبت به سایبان دستی دارد.سایبان بازویی(سایبان برقی) از آنجا که فنرهایی درون بازوی خود تعبیه کرده است به سایبان فنری نیز معروف شده است. سایبان فنری (سایبان بازویی) را بدون شک می توان یکی از بهترین نمونه های سایبان معرفی کرد، زیرا این سایبان ها دارای مزایا و قابلیت های فراوانی هستند. طراحی و نصب سایه بان بازویی اگر توسط افراد متخصص انجام شود، میزان رضایت مصرف کننده بسیار بیشتر می شود.

اما اکنون که با اسامی مختلف سایه بان فنری آشنا شدید، بهتر است ساختار، مشخصات ظاهری و در نهایت کارایی آن نیز بررسی شود. پارچه های سایبان دارای طیف گسترده ای از رنگ ها هستند و هرکدام ویژگی های متفاوتی دارند همچنین شیوه نگهداری آن ها با هم فرق دارد. آلومینیوم با دوام است ، اما در انتخاب و محدوده­ی رنگ انتخاب های محدودی دارد.

سایبان بازویی را می توان به دو صورت برقی و دستی استفاده کرد. سایبان فول باکس با توجه به ساختار آن از زیبایی ظاهری خاصی برخوردار میباشد و برای سایبان رستوران، سایبان پنجره، سایبان بالکن و سایبان مغازه که در دید هستند مناسب میباشد و طرفداران زیادی دارد. در انتخاب سایبان ثابت باید دقت نمود تا در عین کارایی بالا زیبایی و جلوه محل نصب سایبان هم حفظ شود. سایبان متحرک اصفهان خود به دو دسته سایبان دستی و سایبان برقی یا سایبان اتوماتیک تقسیم بندی میشوند.درسایبان متحرک دستی، حرکت سایبان و تغییرمیزان بازشو سایبان توسط نیروی دست و با اهرم یا هندل صورت میگیرد. اما در سایبان برقی تغییر میزان بازشو توسط نیروی الکتریسیته و با موتورالکتریکی انجام میگیرد.

سایه بان بازویی چیست؟

معمولا در مقابل نور مستقیم آفتاب کارایی بالاتری نسبت به سایبان کالسکه ای دارد و سایه بیشتری فراهم می آورد و لیکن سایبان بازودار (سایبان برقی)در مکان هایی که نور خورشید با زاویه از کناره ها می تابد دچار ضعف است. سایبان بازویی با توجه به مساحت پوشش خود در مقابل بادهای سنگین ضعف بیشتری نسبت به سایه بان کالسکه ای دارد. و از سوی دیگر سایبان بازوئی از آنجا که اکثر قطعاتش از جنس آلومینیوم می باشد جهت استفاده در مناطق مرطوب مناسب تر می باشند.

*نوع موتور را انتخاب کنید

زمانی که میل لنگ در جای خود باشد، می توانید با استفاده از آن سایبان را باز و بسته کنید. در واقع سایبان های دستی با کمک نیروی دست باز و بسته می شوند. شما می توانید مدل های مختلفی از این نوع سایبان را در بازار مشاهده کنید. سایبان های بازویی، در دو نوع ثابت و برقی در بازار موجود هستند. مجموعه توانمند ما با بکارگیری نیروهای ماهر سایبان های بازویی را در مدل های مختلف تولید و روانه بازار می کنند. کیفیت محصولات تولیدی برای کارخانه ما بسیار اهمیت دارد، از اینرو مجموعه ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اورجینال، انواع مختلف سایبان های بازویی را با کیفیت بسیار بالا تولید می کنند.

در نظر داشته باشید رنگ های روشن جذاب تر و زیبایی بیشتری را به نمای شما می دهند. به بهترین و چشم نواز ترین ترکیب رنگی فکر کنید که می تواند جلوه خانه شما را روشن کند. اگر پنجره یا درب شما رو به شرق یا غرب باشد ، اندازه قطره سایبان باید بین 65 تا 75 درصد باشد. به همین ترتیب ، برای پنجره های رو به جنوب ، افت پایین 40 تا 45 درصد مناسب است.

انواع سایبان بازویی

یکی از عوامل موثر بر انتخاب نوع جنس چادر سایبان بازویی، شرایط جوی حاکم بر منطقه شما است. شما باید با توجه به شرایط محیطی که دارید، جنس چادر را انتخاب کنید. در ساخت سایبان های اتوماتیک، از یک سوئیچ یا کنترل از راه دور برای بالا و پایین بردن سایبان استفاده می کنند. کاربری سایبان های بازویی اتوماتیک، بسیار راحت و آسان است.