دسته‌ها
اخبار

خرید گردنبند زنانه با بهترین کیفیت و قیمت مای رز | hsaatchi

خرید گردنبند زنانه با بهترین کیفیت و قیمت مای رز | hsaatchi

شاید تا به حال شنیده باشید که از فلز استیل برای ساخت وسایل جراحی، ابزار آشپزخانه و آب گرمکن، مایکروفر و بسیاری از وسایل دیگری که به فلزی مقاوم و محکم احتیاج طلا وجواهر دارد استفاده می‌شود. اما، به صورت غافلگیرانه‌ای متوجه شدید که از همین فلز در ساخت انواع زیورآلات نیز استفاده می‌شود. گردنبند استیل زنانه یکی از زیورآلاتی است که کیفیت بالایی دارد، محکم است و به راحتی روی آن خراشی ایجاد نمی‌شود. برخی از افراد علاقه دارند تا اسم کامل یا حرف اول اسم خود و یا کسانی را که دوست دارند، به صورت گردنبند، همیشه با خود به همراه داشته باشند.

  • گردنبند استیل زنانه که از استیل تهیه شده است، دقیقا نقطه مقابل زیورآلات نقره است.
  • با دانستن این اطلاعات، می‌توانیدقیمت آویز طلا زنانه و مردانه را به راحتی محاسبه کنید.
  • با مقایسه‌ی قیمت انواع مدل گردنبند می‌توانید خرید اینترنتی جذاب و آسانی را تجربه کنید.
  • گردنبند طرح مار جدید مدل مارپیچی ضد حساسیت و ضد زنگ مناسب دختران و پسران در همه سنین و با تیپ های اسپرت و فشن.
  • معمولاً نگرانی افراد برای خرید گردنبند، دستبند، گردنبند آویز دار و به طور کلی زیورآلات از بابت برند ارائه دهنده محصول و کیفیت آن است.

این محصول یکی از بهترین مدل‌هایی است که می‌توانید با پیراهن‌های یقه گرد، گردن خود بیندازید. همچنین از آن جایی که نگین سفید رنگی دارد با هر لباسی ست می‌شود. در صورتی که برای لباس‌های آبی یا بنفش رنگ دارید می‌توانید گردنبند‌های اشکی با نگین آبی یا بنفش نوا استایل را تهیه کنید. در بین گردنبندهای زنجیری به‌طور خاص، گردنبند نقره کارتیر زنانه یا نوع مردانه مورد استقبال بسیاری از افراد در جامعه قرار گرفته است. چرا که طرح منحصربه‌فرد آن باعث شده است، این اکسسوری با هر نوع لباسی اعم از مجلسی، رسمی، کاری، کژوال و روزانه به‌درستی ست شود.

گردنبند زنانه استیل پروانه GZ2041

گردنبند چوکر مشکی دخترانه مدل دور گردنی که در هنگام استفاده به گردن می چسبد و با انواع لباس، دستبند، کیف، کفش و کمربند های چرمی و مشکی ست می شود. این گردن بند choker دارای رویه چرم مصنوعی است و با دکمه روی گردن تنظیم سایز می شود. صلیب مسیح از پرطرفدارترین علامت ها در زیورآلات است، گردنبند صلیب نماد آزادگی و از دید بعضی نماد شانس است. گردنبند صلیب گل از جدیدترین گردنبند های اسپرت دخترانه است که با زنجیر 70 سانتیمتری رایگان ارائه می شود.

گردنبند زنانه مدل 668

طول گردنبند جشنی، بلندتر از طول گردنبند پرنسس و کوتاه تر از طول گردنبند اپرا میباشد. همین عامل باعث شده تا امکان استفاده از گردنبند نمایشی با گردنبندهایی با سایزهای دیگر وجود داشته باشد. طول گردنبند جشنی بین ۵۵ تا ۶۰ سانتی‌متر است و جایی بین استخوان ترقوه و میان سینه ها قرار می گیرد.