دسته‌ها
اخبار

طراحی پلان آنلاین و هزینه های اجرای آن طراحی پلان آنلاین طراحی دکوراسیون داخلی

نقشه ساختمان یک طبقه ویلایی دارای سه خواب است.موقعیت دسترسی خوبی از شمال و جنوب دارد. نقشه ای که مشاهده می کنید در سه طبقه به ترتیب ،پارکینگ ،همکف و اول طراحی شده است .این ساختمان اسکلت بتنی است و دارای فایل نما از دو طرف ساختمان است . این نقشه توسط تیم طراح خانه معمار به صورت دوبلکس طراحی گردیده است.سازه آن اسکلت بتنی با دسترسی از سمت شمال در نظر گرفته شده است.برای دریافت فایل اجرایی این نقشه به همرا فایل اجرایی نما اختصاصی آن اینجا کلیک کنید . سازه نقشه این آپارتمان اسکلت بتنی و سطح دسترسی آن از سمت غرب است .در طبقه ی اول شاهد دو واحد مستقل سه خوابه هستیم .همچنین همانطور که مشاهده می کنید برای این پلان آسانسور نیز در نظر گرفته شده است. سازه ساختمان اسکلت بتنی بوده و موقعیت دسترسی آن از قسمت جنوب و غرب می باشد. نقشه ساختمان تجاری مسکونی چهار طبقه با موقعیت دسترسی از شمال و غرب است.طبقات زیر زمین و همکف این پلان با کاربری تجاری و دو طبقه بعد با کاربری مسکونی در نظر گرفته شده اند.

  • پیشنهاد می کنیم یکی از مشاوره های سایت در زمینه ی بررسی پلان یک واحد مسکونی را مطالعه کنید.
  • دسترسی از دو سمت شمال و جنوب به همراه دو طرف نمای 3d ،زیبایی منحصر به فردی به این نقشه داده است.سازه این ساختمان اسکلت بنایی می باشد و دارای سه طبقه است.
  • برای آغاز یک پروژه ساختمانی بعد از مطالعات آغازین به نقشه کشی ساختمان نیاز داریم.
  • در ابتدای امر مهمترین عامل که باید بررسی شود؛ مرحلۀ تهیه نقشه و طرح پروژه است و باید طراحی و نقشه‌های درست و اصولی تهیه کرد.

این پلان 3 طبقه مناسب زمین های با ابعاد محدود است و اسکلت بتنی طراحی شده است.رودی آن از سمت جنوب است.برای مشاهده ابعاد این نقشه و سفارش طراحی نقشه ساختمان مسکونی می توانید از مشاورین خانه معمار کمک بگیرید. در این پلان باغ شهری فضاها تفکیک شده و فضاهای مستقلی برای تفریح و زندگی در نظر گرفته شده است .این پکیج شامل پلان معماری،نما و لندسکیپ می باشد.طراحی نقشه ساختمان مسکونی این پلان به طور کامل انجتم شده که می توانید مشاهده کنید. در آرین پاراکس صفر تا صد طراحی ویلا و آپارتمان های مسکونی انجام می شود.

آتلیه معماری مسعودیان

طراحی نقشه ساختمان مسکونی در زمینی به ابعاد 10 در 20 توسط تیم خانه معمار انجام گردیده .راه پله در جنوبی سمت ساختمان امکان ساخت طبقه دوم را برای مالک خود فراهم می آورد.ساختمان دوخوابه کمترین فضای پرت را به خود اختصاص می دهد.برای دیدن نقشه ساختمان یک طبقه کلیک کنید. در طراحی امروز، اکثر پلان های اداری به صورت فضای باز بدون تقسیم بندی طراحی می شوند تا در آینده متناسب با گروهی که از آن فضا قرار است استفاده کنند با طراحی داخلی مناسب خود تقسیم بندی ها را ایجاد کنند. قرارگیری دستگاه پله و آسانسور در محل مناسب، تامین تعداد حداکثری پارک خودرو از نکات مهم در طراحی پلان ساختمان اداری می باشد. برای آشنایی با روند انجام طراحی نقشه و پلان فضاها بهتر است نمونه ای از آن را برای شما بازگو کنیم. تجربه ای که در پروژه مسکونی پردیس یک برای مجموعه ما اتفاق افتاد. این پروژه متعلق به خانواده ای دو نفره به همراه سه حیوان خانگی بود که برای زندگی دائمی خود به خانه ای با نیاز های مشخص احتیاج داشتند.

نقشه آپارتمان 4 طبقه

معمولا دهانه بین ستون ها پنج تا شش متر در نظر گرفته می شود و تا جایی که امکان داشته باشد، ستون ها باید با هم موازی باشند. معمولا طراحی قسمت آشپزخانه، به توجه و دقت خیلی زیاد و زمان بسیاری نیاز دارد. به طور کلی می توان گفت که برای انتخاب موقعیت بهتر و مناسب آشپزخانه، موقعیتی خوب و مناسب است که دارای نور و تهویه خوب باشد و تا جایی که امکان دارد باید به گونه ای طراحی شود که از آشپزخانه دسترسی مستقیم به تراس امکان پذیر باشد.

شما با رسم پلان یک سازه تا حد زیادی متوجه‌ی قابلیت اجرای طرح های از پیش تعیین شده‌ ی ذهن خود، خواهید شد. بنابراین ترسیم پلان را جدی بگیرید تا یک نتیجه‌ی عالی، طبق سلیقه‌ی خود رقم بزنید. بعد از طراحی پلان معماری باید پلان مبلمان آن فضا را هم انجام داد و وسایل مختلف آن کاربری را در محل مناسبی قرار داد به طوری که که مانع آمد و شد افراد نشود. جدا کردن فضاها و زون بندی ریز فضاها بسیار مهم است، در طراحی پلان خانه های ایرانی حفظ حریم های خصوصی و عمومی بسیار مهم است و فضاهای خصوصی و عمومی و نیمه خصوصی باید ارتباط مناسبی با هم داشته باشند. در شرکت مهندسی آرین پاراکس طیف گسترده ای از خدمات مهندسی از تهیه نقشه تا نظارت و اجرای ساختمان ارائه می گردد بنابراین از برون سپاری هر قسمت از ساختمان به اشخاص دیگر بی نیار خواهید بود و از پیشرفت پروژه خود توسط یک تیم حرفه ای لذت خواهید برد. برای آغاز یک پروژه ساختمانی بعد از مطالعات آغازین به نقشه کشی ساختمان نیاز داریم.