دسته‌ها
اخبار

طراحی پلان ساختمان دو خوابه و دوبلکس شماره تماس : 09385003132

۳- برای طراحی بالکن و سایر فضاهای داخلی در قسمت پخ، به سازه ساختمان و ستون‌گذاری اطراف پخ و دستک احتمالی (در ساختمان‌های با اسکلت فولادی) توجه داشته باشید. طبیعی است که خیلی از افراد واحدهای سه‌خوابه را به واحدهای دوخوابه ترجیح می‌دهند، اما باید توجه داشت که در هر ساختمانی و با هر متراژ زیربنایی نمی‌شود واحدهای سه‌خوابه طراحی کرد. سازه به کار رفته در آن سازه بتنی و به صورت دوبلکس طراحی شده است .

  • در این ساختمان‌ها همیشه فضای عمومی اصلی، یعنی پذیرایی و در بسیاری موارد آشپزخانه و گاهی هم نشیمن خصوصی، مشرف به حیاط طراحی می‌شود که از بهترین نور، یعنی نور جنوب برخوردار است.
  • همه ی ما در ساختمان هایی زندگی می کنیم و دیوارهای آن خواسته یا ناخواسته تاثیر به سزایی در زندگی مان دارد.
  • گروه معماری آرکابا سال ها تجربه در زمینه طراحی ساختمان، هر نوع سبک مورد پسند را به بهترین نحو اجرا و پیاده سازی می نماید.

برای طراحی مطلوب، قبل از هر چیزی باید بدانیم که نیازهای ساختمانی که قرار است طراحی کنیم چیست. قطعا طراحی هر ساختمان با ساختمان دیگر متفاوت است و گروه فنی مهندسی کهن با در نظر گرفتن این موضوع در طراحی های خود از یک چارت استاندارد که توسط مهندسین طراح تهیه شده تبعیت میکند. 5- کارفرماها معمولآ تا یک حد محدودی اصول و ضوابط طراحی را می‌دانند و می‌توانند روی طرحی که به دستشان رسید، نظر دهند. 4- وقتی که یک ویلا و یا آپارتمان ساخته می شود و زندگی در آن به جریان می‌افتد، افرادی که وارد آن می‌شوند بنا را مورد تحلیل و قضاوت قرار می‌دهند.

طراحی ساختمان

مشخص می گردد انتخاب موقعیت مناسب برای پله‌ها و آسانسور تقریبا روی همه بخش‌ها از جمله؛ همکف، لابی، دسترسی، نقشه داخل واحدها و … تاثیر می‌گذارد. سلام برای طراحی و محاسبه ساختمانی ویلایی ( دوطبقه بالای پیلوت ) به متراژ هر طبقه 185 متر مربع ( جمعاً 550 متر مربع ) در شهر ارومیه با موقعیت استقرار شمالی و درصد اشغال اخذ شده برای تهیه نقشه 75 درصد چقدر هزینه می گیرید . طراحی نقشه ساختمان و نقشه برداری و نقشه کشی ساختمان یکی از مهم ترین خدمات شرکت ساختمانی ریبیلدینگ میباشد. ۵۱ نمونه پلان برای طراحی ساختمان‌های مدرن و شیک سه خوابه که جزئیاتی مانند محل قرارگیری مبلمان، تلویزیون، کابینت و چینش لوازم خانه در آن رعایت شده است.

لسه آموزش عملی و کاربردی

برای مثال شومینه باید در بزرگترین فضا قرار بگیرد، یعنی جایی که می خواهید بیشتر وقت خود را در آنجا بگذرانید. ویژگی های مهم یک پلان طبقه عالی زمانی که می خواهید خانه خود را طراحی کنید. در این مرحله نقشه ای از تیرهای اصلی و تیرهای فرعی سقف ساختمان و ستون ها ترسیم شده، که جهت تیرهای اصلی و فرعی و تعداد آن ها مشخص می شود، و منظور از آکس بندی ستون ها این است که ستون ها در یک ردیف به طور دقیق قرار بگیرند.

طراحی نقشه های فاز دو معماری

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که نحوه لکه‌گذاری پلان معماری در ساختمان‌های شمالی و جنوبی با هم متفاوت است. در ادامه، لکه‌گذاری پلان معماری در زمین‌های شمالی و جنوبی را با هم بررسی می‌کنیم. گام بعدی در آرین پاراکس طراحی نقشه معماری است در این مرحله با توجه به خواسته های کارفرما کار طراحی شروع می شود در نقشه معماری جانمایی فضاهای داخلی مثل اتاق خواب ، آشپزخانه ، سرویس ها و … مشخص می شود در زیر چند نمونه نقشه معماری جهت آشنایی بیشتر شما قرار داده شده است. تعیین محل مناسب و کاربردی برای محیط آشپزخانه در طراحی نقشه معماری، یکی از مهمترین و اساسی ترین پارامترهایی است که می تواند تاثیرات منحصر به فردی را روی سطح کیفی ساختمان بگذارد. همه ی ما می دانیم که آشپزخانه در خانه های ایرانی قلب خانه است و طراحی مناسب آن یکی از اساسی ترین بخش های طراحی نقشه ساختمان مسکونی می باشد. مساحت آشپزخانه باید حداقل ده درصد زیربنای مفید کل متراژ فضا و محیط باشد.

سازه های فولادی و بتنی شرکت مهندسی نقش پاسارگاد آماده انجام کلیه امور مربوط به اجرا صفر تا صد و بازسازی و اجرای ساختمان های قدیمی و فرسوده یا… نقشه های معماری که توسط تیم پلان کده طراحی و ترسیم می گردد طی 1هفته، آماده ی تحویل و ارسال به کارفرما می باشد. هدف از طراحی ساختمان‌های اداری، ارائه‌ی خدمات اداری، آموزشی، حرفه‌ای و… می‌باشد. بنابراین به دلیل اهمیت بالای موضوع، طراحی خود را با مشخص کردن مکان پله ها در ساختمان شروع کنید. فکر کنید فضاهای اصلی خانه را می خواهید در کجا قرار دهید و از همانجا شروع کنید. منظور ما محل قرارگیری خانه شما در ملک مورد نظر است و اینکه برای استفاده بهینه از عناصر طبیعی چه طرحی را برای خانه تان در نظر دارید، به طور مثال اگر ملک روی زمین شیب دار قرار دارد چگونه باید از این شیب به نفع طراحی خود استفاده نماییم.