دسته‌ها
اخبار

چگونه رادیاتورها را در دکوراسیون خانه مدرن خود پیاده سازی کنید


رادیاتورها جزء ضروری هر خانه ای هستند و در طول سال ها، طراحی ها تغییر کرده است. ما به رادیاتورهای ساده و سفید سنتی عادت کرده ایم که برای گرم ، خانه های ما ساخته می شوند و در پس زمینه محو می شوند – اما آیا می دانستید که می تو،د از رادیاتور برای بهبود دکوراسیون خانه خود استفاده کنید؟ وجود دارد رادیاتورها برای مطابقت با هر زیبایی شناسی، چه به یک مرکز خیره کننده، یک رادیاتور مدرن یا محصولی نیاز داشته باشید که به راحتی در یک فضای کوچک جا شود بدون اینکه ظاهری نامرتب داشته باشد. در ادامه بخو،د و به نحوه اجرای رادیاتورها برای تقویت زیبایی خانه خود نگاه می کنیم.

انواع رادیاتورهای مدرن

روزهایی که رادیاتورها ساده، سفید و فراموش شده بودند، گذشته است. رادیاتورهای زیادی در بازار وجود دارند که می توانند ظاهر خانه شما را بهبود بخشند و در عین حال آن را به طور موثر گرم کنند. اگر مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، در اینجا چند مورد از محبوب ترین آنها وجود دارد که می تو،د انتخاب کنید:

  • رادیاتورهای ستونی: این رادیاتورها نه تنها ظاهری عالی دارند، بلکه ،وجی حرارت بالایی نیز دارند. آنها می توانند ظاهری قدیمی و شیک به خانه شما بیافزایند – چه در یک خانه دورهمی زندگی می کنید چه در یک خانه مدرن، و مهم نیست که اتاق چقدر بزرگ باشد، از گرما بهره مند شوید.
  • رادیاتورهای دیزاینر: این رادیاتورها در طرح ها، رنگ ها و اندازه های مختلف تولید می شوند. آنها لو، هستند و باید به ،وان یک تکه مبلمان با آنها رفتار کرد. آنها تزئینی هستند، بنابراین هر رنگ یا رنگ مورد علاقه شما، می تو،د از آنها به ،وان نقطه صحبت و حتی یک مرکز در اتاق خود استفاده کنید.
  • رادیاتورهای عمودی: من، برای فضاهای کوچک، شیک و همه کاره – این رادیاتورها برای دستیابی به ظاهری مدرن ضروری هستند. شما می تو،د از میان پوشش های مختلف متن، با سبک خود، چه براق و چه رنگی، یکی را انتخاب کنید.

منبع تصویر: agadondesignerradiators.co.uk

فراتر از گرمایش…

همه خانه های ما رادیاتور دارند. در گذشته قرار بود فضای شما را گرم کنند و شما را گرم نگه دارند. اما با تغییر زمان، رادیاتورها نیز تغییر می کنند. آنها کارآمدتر هستند و در طیف وسیعی از سبک ها مطابق با زیبایی شما هستند. در زیر، به نحوه پیاده‌سازی آن‌ها در خانه مدرن خود می‌پردازیم تا به ظاهر و احساسی که این رادیاتورهای باکیفیت و خلاقانه می‌توانند به ارمغان بیاورند، برسید.

از آنها به ،وان یک مرکز استفاده کنید

استفاده از رادیاتور به ،وان یک قطعه مرکزی ممکن است عجیب به نظر برسد، اما با طراحی های مختلف رادیاتور، می تو،د یکی را انتخاب کنید، افزودن یک رادیاتور به اتاق به ،وان نقطه صحبت می تواند یکی از بهترین راه ها برای اجرای آنها در خانه شما باشد. به ،وان مثال، می تو،د از یکی از این رادیاتورهای مدرن برای ایجاد یک نقطه صحبت استفاده کنید. در مرحله بعد، می تو،د رنگ روشنی را برای تضاد با ظاهر اتاق انتخاب کنید تا برجسته شود. در نهایت، می تو،د یک روکش صیقلی را برای ایجاد ظاهری براق و معاصر انتخاب کنید. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌تو،د رادیاتور جدید خود را به یک مرکز تبدیل کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که سبک و رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

یک افزودنی شیک و باک،

اگر به چیزی بیش از رنگ های روشن و سبک های متمایز نیاز دارید، هنوز راه های زیادی برای پیاده سازی رادیاتور در خانه مدرن شما وجود دارد. به جای استفاده از آنها به ،وان یک نقطه مرکزی یا یک نقطه صحبت، چرا از آنها برای جایگزینی رادیاتورهای ساده خود با چیزی کمی شیک تر استفاده نکنید؟ رادیاتورهای کروم از محبوب‌ترین رادیاتورها در خانه‌های مدرن هستند – آنها با همه سبک‌ها مطابقت دارند و می‌توانند برای تغییر ظاهر و احساس به اتاق انتخابی شما اضافه شوند. آنها در حمام ها و آشپزخانه ها محبوب هستند زیرا به سختی پوشیده می شوند و در طرح های زیادی مطابق با شما هستند.

Functionality را انتخاب کنید

داشتن رادیاتوری که ظاهر قطعه را داشته باشد، همه خوب و خوب است، اما باید عملکردی نیز داشته باشد، و خوشبختانه، این بدان م،ا نیست که آنها شیک نیستند – می تو،د یک رادیاتور موثر اضافه کنید که همچنان ظاهر قطعه را داشته باشد. رادیاتورهای چدنی از محبوب ترین رادیاتورها در مورد قابلیت گرمایش هستند. آنها از نظر ظاهری سنتی هستند اما بسته به رنگ و رنگ انتخابی شما می توانند با سبک های مختلفی مطابقت داشته باشند. افزودن یک رادیاتور بر اساس عملکرد به این م،ی است که می تو،د از یک خانه گرم بدون به خطر انداختن سبک بهره مند شوید.

فضاهای کوچک

حتی یک رادیاتور هم وجود دارد که برای شما من، باشد اگر با فضای مخصوصا کوچک کار می کنید. چه راهرو باشد، چه حمام کوچک، یا اتاقی که فضای دیواری زیادی برای قرار دادن رادیاتور ندارد، برخی از طرح ها بهره مندی را برای شما آسان می کنند. به ،وان مثال، می تو،د یک رادیاتور باریک و عمودی را انتخاب کنید که شیک به نظر می رسد اما کمترین فضای ممکن را اشغال می کند یا یک رادیاتور افقی که به خوبی وارد خانه شما شود.


منبع: https://www.archute.com/implement-radiators/