دسته‌ها
اخبار

چگونه یک فضای داخلی بسازیم که برای مدت طولانی از مد نمی افتد


،ی مد داخلی را یک بازی هیجان انگیز می داند، در حالی که ،ی از روندها به دلیل گذرا بودن آنها می ترسد و تمایل دارد گزینه های خنثی را انتخاب کند تا فضای داخلی برای دهه ها مرتبط باقی بماند. آیا می توان فضای زندگی را خارج از مقوله مد و زمان ایجاد کرد و آیا واقعا بی طرفی تنها پاسخ این سوال است؟

طبیعی بودن عالی

طراحی داخلی

منبع: pinterest.com

هر پیمانکار بازسازی آشپزخانه و حمام مطابقت دارد که مواد ایجاد شده توسط طبیعت تضمینی هستند که فضای داخلی در آزمون زمان مقاومت خواهد کرد. الگوی طبیعی منحصر به فرد و بافت گرم چوب، رگه هایی روی آن است سنگ طبیعیدرخشش نجیب مس و برنج، جذابیت ظروف سفالی و سرامیک دست ساز بشر، مورد علاقه ماندگار طراحان تمام دوران است.

مواد طبیعی به زیبایی پیر می شوند. حتی با غلبه بر یک مسیر زندگی طول، و چالش برانگیز، چنین مبلمان و تزئیناتی بیشتر در رده «عتیقه‌جات» قرار می‌گیرند تا «چیزهای قدیمی».

البته دنیای مواد طبیعی نیز آثار خود را دارد. سنگ مرمر سبز ممکن است برای چند سال در لیست پرطرفدار باشد. با این حال، محبوبیت آن باعث نمی شود که سنگ مرمر سفید به یک پدیده قرن گذشته تبدیل شود. به زبان ساده: روکش های طبیعی نجیب همیشه مد روز هستند.

شخصیت پیچیده

فضای داخلی طراحی شده در چارچوب دقیق یک جهت خاص، بسیار سریعتر از فضایی که ،اصر سبک های مختلف را ،یب می کند، از مد خارج می شود. این ،اصر نباید مجموعه ای تصادفی از آیتم ها باشند، بلکه یک مفهوم طراحی هستند که شخصیت شما را منع، می کنند. در عین حال، انتخاب چیزی خنثی و محتاط اختیاری است. آنچه را که دوست دارید انتخاب کنید.

سبک ها می روند، شخصیت باقی می ماند. این بدان م،ا نیست که سبک های خالص در مبارزه برای ارتباط، بازنده مطمئنی هستند. هر فضای داخلی سبک را می توان منحصر به فردتر کرد. اگر لامپ های بدنام را تغییر دهید و دکور مشخص را کنار بگذارید، همان انبار منسوخ به نظر نمی رسد.

سایه های مورد علاقه

طراحی داخلی

منبع: pinterest.com

از دست دادن طرح رنگ اغلب ترسناک ترین است، بنابراین فضای داخلی در رنگ های خنثی بژ، خا،تری و سفید بسیار مورد تقاضا است. بله، چنین طرح رنگی را می توان برد-برد نامید، اما این بدان م،ا نیست که یک سایه روشن یا پیچیده پس از چند فصل ارتباط خود را از دست می دهد.

را موسسه رنگ پنتون و برندهای پیشرو رنگ رنگ مورد علاقه خود را سالانه انتخاب می کنند، اما این همه رنگ های دیگر را غیرقانونی نمی کند. از آنجایی که رنگ سبز بهترین فصل است، سفالین بدتر نمی شود.

رنگ در مورد مد نیست بلکه در مورد عشق است. اگر سایه را دوست دارید، منسوخ نمی شود و آیا این مفهوم به طور کلی برای رنگ قابل استفاده است؟ سایه های داخلی را انتخاب کنید و به سلیقه خود بیشتر از روندها اعتماد کنید. نکته اصلی: سازگاری را به خاطر بسپارید.

شخصیت های جدید

شیئی که فضای بصری زیادی را در اتاق اشغال می کند را جایگزین کنید. اگر زمان و اشتیاق اجازه می دهد، الف را استخدام کنید شرکت بهبود خانه در شهرستان با، برای رنگ آمیزی مجدد دیوارها، نه ،وماً همه – فقط یک لهجه کافی است.

اگر می خواهید از رنگ آمیزی یا ،باندن چیزی اجتناب کنید، با منسوجات کار کنید. پرده، روتختی یا فرش برای نقش قهرمانان جدید من، است. ،اصر نساجی این امکان را فراهم می کند که با رنگ های متضاد غنی، احساس یک هنرمند را تجربه کنید گوگن. و اگر آزمایش ش،ت بخورد، جایگزین ، آنها با گزینه های برد-برد خنثی آسان است.

یک گزینه خوب برای یک فضای داخلی ،ل کننده، اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان جدید است. کافی است یک صندلی یا مبل را دوباره روکش کنید و وضعیت دیگر مثل قبل نخواهد بود. شما می تو،د نه تنها با رنگ، بلکه با یک الگو نیز آزمایش کنید. اگر برای تجربه آماده هستید، سعی کنید با انتخاب اثاثه یا لوازم داخلی از اشکال ک،یک برای مبلمان با مدرنیته برجسته، تضادهای سبکی را بازی کنید.

هنر جاودانه

طراحی داخلی

منبع: pinterest.com

هنر جاودانه است. این واقعیت که نقاشی های ایجاد شده در قرن دیگر هنوز در فضای داخلی مدرن مرتبط به نظر می رسد تأییدی بر این است. ممکن است تصویر محبوب برگ‌های هیولا بر روی منسوجات و پوسترها از مد بیفتد، اما شیء هنری نویسنده چنین نخواهد شد.

و ما فقط در مورد بازتولید شاهکارهای جه، یا نقاشی های دانشگاهی صحبت نمی کنیم. آثار هنری، مجسمه‌ها و دیگر جلوه‌های استعداد هنرمندان معاصر (اعم از آوانگارد و ناشناخته) نیز گامی درست در جهت فردی شدن فضا و استقلال آن از تغییر مد است. یک ع، زنده همیشه بهتر از یک پوستر از بازار انبوه است.

اگر به نظر می رسد که چیزی از هنر نمی د،د، یک شی هنری را طبق این اصل انتخاب کنید: من آماده هستم سال ها به این موضوع نگاه کنم.

عملکرد اولویت

برای اینکه فضای داخلی نبرد با زمان را حفظ کند، کارکرد جسم، و نه شکل آن، باید در اولویت باشد. مبلمان اگر کاربردی، راحت و مختصر باشد همیشه مرتبط به نظر می رسد. این ویژگی‌ها ذاتی شاهکارهای طراحی صنعتی جهان است که به نظر می‌رسد دیروز طراحی شده‌اند. با این حال، برخی از آنها بیش از صد سال پیش به تولید رسیدند.

فرم‌های مبلمان شیک، به ،وان مثال، مبل‌های نیمه ماه مرتبط فعلی، بیرون می‌آیند و دوباره به مد می‌آیند. اشیاء مبلمان جه، در معرض تغییر روند نیستند.

در نوری متفاوت

طراحی داخلی

منبع: pinterest.com

با استفاده از لامپ ها، اگر انتخاب به نفع مدل های مرسوم، ساده تر تعیین شود که در چه سالی فضای داخلی تزئین شده است.

به وسایل لوله کشی سبک شیرو، یا چند ضلعی های ف،ی مد روز فکر کنید. زم، تند بود، امروزه به ،وان منسوخ طبقه بندی می شوند. آنها را می توان با مدل های همه کاره تر که بی انتها هستند تعویض کرد. اما در گزینه های مد جسور باشید. احتمال زیادی وجود دارد که لامپ های مد روز بعد از پنج سال دوباره از مد خارج شوند، اما فوراً ظاهر داخلی را مرتبط تر می کنند. و بعد از پنج سال می توان این ترفند را تکرار کرد.

فکر نهایی

هر خانه ای تاریخ و شخصیت خاص خود را دارد. آنها را می توان با مواردی که منع، کننده دنیای درونی یا شخصیت مالک است نمایش داد: یادگاری های سال گذشته، سوغاتی از سفرها، ع، های قدیمی در قاب های شیک، لوازم جانبی دست ساز، و چیزهایی که نشان دهنده یک سرگرمی یا حرفه است. برای اینکه فضای شما به موزه تبدیل نشود، همیشه این معیار را به خاطر بسپارید: سه تا پنج وسیله شخصی در فضای داخلی کافی است.

مد یک بازی است که ما آن را برای فرصتی برای تغییر و امتحان چیزهای جدید دوست داریم. حتی با فضای داخلی مورد علاقه خود، می تو،د به مرور زمان خسته شوید. اما این بدان م،ا نیست که عشق گذشته است و زمان برنامه ریزی برای تعمیر فرا رسیده است. همانطور که یک فنجان قهوه خلق و خوی شما را در صبح بهبود می بخشد، نوآوری های تزئینی به شادی بخشیدن به فضای داخلی خسته کمک می کند.


منبع: https://thearchitecturedesigns.com/create-an-interior-that-will-not-go-out-of-fa،on/