دسته‌ها
اخبار

گوتام آدانی کجا زندگی می کند؟ درون خواص او


گوتام آد،، صاحب شرکت های آد،، الهام بخش بسیاری است. او کالج را رها کرد تا یک تجارت موفق الماس راه اندازی کند. جدای از تبدیل او از یک فرد عادی به یک سرمایه دار شرکتی با دارایی خالص در حدود 143.9 میلیارد دلار، خواص قابل توجه گوتام آد، همچنان برای همه جذاب است. بنابراین، گوتام آد، کجا زندگی می کند؟

وقتی سال 2020 فرا رسید، گوتام آد، به تازگی یک عمارت 400 کرور در لوتینز دهلی ،یده بود. مساحت زمین 3.4 هکتار است و یکی از پرهزینه ترین املاکی است که شرکت تا به حال برای آن پیشنهاد داده است. ارزش این ملک در حال حاضر 400 کرور است. عدنی علاوه بر این عمارت در گرگان خانه ای نیز دارد.

علاوه بر این، او صاحب خانه ای در احمدآباد است. شایعه شده است که تاجر بیشتر اوقات در اینجا اقامت دارد. در محله ای مجلل در احمدآباد واقع شده است. به دلیل ترجیح گوتام آد، برای حفظ حریم خصوصی دارایی و اموال، اطلاعات کمی در مورد این عمارت وجود دارد.

خوشبختانه، ما موفق شدیم جزئیات کوچکی از خانه گوتام آد، را پیدا کنیم. برای آشنایی بیشتر با گران ترین خانه های متعلق به این میلیاردر به خواندن ادامه دهید.

گوتام آد، کیست؟

گوتام آد، یک صنعتگر، بشردوست و میلیاردر هندی است. او در ۲۴ ژوئن ۱۹۶۲ در احمدآباد، گجرات، در خانواده‌ای از طبقه متوسط ​​جین متولد شد. پدرش شنتیلال و مادرش شانتی آد، نام داشت.

منبع تصویر: cnbc.com

منسوخبهای آد،، برادر بزرگتر او، یکی از هفت خواهر و برادر است. برای بهبود وضعیت اقتصادی خود، خانواده شهر تاراد در شمال گجرات را ، ،د و به شهر احمدآباد نقل مکان ،د. وقتی او جوان بود، پدرش یک تجارت ساده نساجی داشت.

او برای تحصیل در مدرسه Sheth CN Vidyalaya احمدآباد رفت. سپس برای ادامه تحصیل در رشته بازرگ، در دانشگاه گجرات ثبت نام کرد اما پس از سال اول آن را ، کرد. پریتی آد،، دندانپزشک و رئیس بنیاد آد،، همسر وی است. کاران آد، و جیت آد، پسران آنها هستند.

منبع تصویر: kalamtimes.com

سرمایه دار تجاری به تازگی به آن صعود کرده است رتبه سوم در شاخص میلیاردرهای بلومبرگو او را به سومین فرد ثروتمند روی کره زمین تبدیل می کند. شرکت او در بخش کشتیر،، برق و انرژی های تجدیدپذیر ضربه بزرگی ایجاد می کند. به خواندن ادامه دهید تا با گران ترین خانه های ثروتمندترین مرد هند آشنا شوید.

گوتام آد، کجا زندگی می کند؟

گوتام آد، دارای چندین ملک است، از جمله یک خانه ییلاقی در احمدآباد، گجرات، زادگاهش. خانه ییلاقی احمدآباد او در هشت رقم قیمت گذاری شده است. بسیاری از خانه‌های او به ،وان ساختمان‌های تجاری تبدیل می‌شوند و تاجر را قادر می‌سازد تا امپراتوری خود را از آسایش خانه‌اش اداره کند.

تصاویری از داخل خانه گوتام آد، هرگز منتشر نشده است. با این حال، ما فقط چند جزئیات در مورد خانه های ییلاقی احمدآباد و دهلی او می د،م.

1. دهلی

منبع تصویر: rediff.com

کمی بیش از دو سال پیش، گروه آد، گوتام آد،، زمینی به مساحت 3.4 هکتار در محله ییلاقی لوتینز ،یداری کرد. او 400 کرور روپیه برای این عمارت در محله اختصاصی دهلی-لوتینز هزینه کرد. این عمارت به ،وان نمایش لوتینز نیز شناخته می شود.

از آنجایی که این ملک عظیم به ،وان بخشی از روند ورش،تگی Aditya Estates به دست آمده است، این شرکت قیمت خانه‌ای برای آن ارائه می‌کند.

منبع تصویر: rediff.com

Aditya Estates از سال 1985 مالک این زمین بوده است. اما به دلیل ورش،تگی مجبور به فروش آن شدند. این ملک در ابتدا 1000 کرور روپیه ذکر شده بود.

با این حال، به دلیل اقدامات NCLT، قیمت به 265 کرور کاهش یافت. برای تغییر زمین از اجاره به مالکیت آزاد، آد، م،م به پرداخت هزینه های تبدیل کل 135 کرور روپیه بود.

این اقامتگاه بزرگ در مجموع 25000 فوت مربع ساخت و ساز دارد و در 3.5 هکتار زمین واقع شده است. هفت اتاق خواب و شش ،مت مش، (یک اتاق نشیمن، یک اتاق غذاخوری و یک مطالعه) وجود دارد.

علاوه بر این، 7000 فوت مربع به محل زندگی کارکنان اختصاص داده شده است. خانه و چمن اطراف آن از نقاط اصلی فروش این مکان است.

منبع تصویر: rediff.com

میلیاردرها نیاز قانونی به حریم خصوصی دارند، بنابراین ثروتمندترین مرد هند از گرفتن ع، از خانه خود اجتناب می کند. اما، با امپراتوری وسیع، این تاجر بارون، عمارت قلعه مانند خود را در دهلی دارد که پنهان ، آن دشوار است.

خانه عظیم آد، در دهلی با آ،ین امکانات رفاهی مجهز شده است. محل اقامت او نزدیک به دبیرخانه مرکزی در محله لوتینز دهلی است.

منبع تصویر: bollywoodshaadis.com

این ملک در یک چمن و درخت پوشیده شده است که به خانه حیاط خلوت زیبایی بخشیده است. این اقامتگاه همچنین دارای حیاط های متعددی است که شخصیتی را ارائه می دهد.

خانه ییلاقی با رنگ های ملایم و خنثی رنگ آمیزی شده بود تا فضایی آرام و آرام ایجاد کند. زیبایی و ظرافت طراحی معماری هند را به رخ می کشد. علاوه بر این، سبک پنجره قوس‌دار جذابیت وینتیج را به مکان اضافه می‌کند.

املاک آد، همه یک چیز مش، دارند: آنها توسط درختان سرسبز و بزرگ در هند یا کشورهای دیگر احاطه شده اند.

این ملک تمام امکانات رفاهی جامعه امروزی را بدون قرب، ، زیبایی طبیعی خود دارد. این خانه شامل شش اتاق نشیمن، هفت اتاق خواب، یک اتاق غذاخوری و یک کتابخانه است. علاوه بر این، یک اتاق کارمند به مساحت 7000 فوت مربع در خانه ییلاقی وجود دارد.

2. احمدآباد

منبع تصویر: magicbricks.com

او یک عمارت زیبا در دهلی و یک عمارت ساده تر در زادگاهش احمدآباد دارد. خانه ییلاقی او در احمدآباد بسیار شبیه خانه دهلی است.

منبع تصویر: timesofindia.indiatimes.com

خانه ییلاقی احمدآباد متعلق به آقای آد، در نزدیکی قلب شهر قرار دارد. پس از ورود به ملک زیبا، بازدیدکنندگان متوجه می شوند که خانه توسط چمنزارهای سرسبز و درخت، با ریشه های عمیق احاطه شده است.

محیط این ملک با محوطه چمن کاری و حیاط های متعدد بهبود یافته و خوشایندتر شده است. این میلیاردر به طور دائم در خانه ای در احمدآباد زندگی می کند.

او با همسرش پریتی آد،، پسران کاران و جیت آد، و عروس پ، کاران آد، در آنجا زندگی می کند. علاوه بر این، نمی‌توان در حین نگاه ، به ویژگی‌های او از نظر سازگاری با Vastu (علم هندویی ساختار) غافل شد.

منبع تصویر: timesofindia.indiatimes.com

به ،وان مثال، این سرمایه دار تجارت امدوادی خانه خود را برای ترویج انرژی سبز انتخاب کرده است. میلیاردر گوتام آد، یک نیروگاه خورشیدی روی پشت بام در محل زندگی خود نصب کرده است تا تولید کند. نیروی خورشیدی برای برق مورد نیاز روزانه ملک.

یک پنل برق خورشیدی 53.13 کیلووات بر ث،ه، یکی از بزرگترین بخش های مس، در سراسر گجرات، روزانه 250 واحد برق تولید می کند که برای تامین برق مورد نیاز ،نان در طول روز استفاده می شود.

خانه دوم در احمدآباد

منبع تصویر: pkdas.com

دفتر مرکزی این شرکت در احمدآباد تنها سه متر با یک جاده شلوغ فاصله دارد. با این حال، هدف آن ایجاد یک انتقال آرام و آرام از یک پله عظیم به سمت پذیرایی، یک زمین دهلیز است.

منبع تصویر: pkdas.com

دفاتر در طبقات مختلف دارای نمای لابی هستند. پل آسم، که دفاتر مدیران را در طبقه آ، به هم متصل می کند، بعد جدیدی به آتریوم می بخشد.

منبع تصویر: pkdas.com

پله‌های دیگری که به اولین داستان این بلوک منتهی می‌شود، پشت یک دیوار محرکه پنهان شده و بسیار جذاب است. هر طبقه دارای یک حیاط است که هر بال را معرفی می کند و به ،وان محل تجمع کارکنان و گردشگران عمل می کند.

منبع تصویر: pkdas.com

در مرکز سازه شبکه ای به هم پیوسته از فضاهای باز قرار دارد که از ،مت پذیرش شروع شده و تا طبقات فوق، امتداد می یابد. نورگیرهای اتریوم در بالا روشن می شوند و به آنها اجازه می دهد تا فضای متحرک روز را منع، کنند.

3. گرگان

منبع تصویر: twitter.com/gautam_adani

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، گوتام آد، دارای دارایی های مختلف داخلی و بین المللی است. یکی از اقامتگاه های گوتام آد، در منطقه پایتخت ملی دهلی در گرگان واقع شده است. آدرس ملک پلات شماره 83، بخش 32، گورگان، هاریانا، هند – 122003 است.

علاوه بر این سه سازه قابل توجه، او همچنین صاحب بندری در استرالیا به نام Abbot Point است.

جو روگان کجا زندگی می کند؟ در اینجا یکی دیگر از خانه های افراد مشهور است که ممکن است برای شما جالب باشد.

نتیجه

گوتام آد، با طیف گسترده ای از املاک و مستغلات در سراسر کشور مرتبط است. گوتام آد، دارای املاکی در شهرهای احمدآباد، دهلی و گورگان است. هر کدام از اینها خیره کننده و زیبا ساخته شده اند. پادشاه بندر برای تبدیل شدن به ثروتمندترین مرد هند، باید سخت کار می کرد و موانع زیادی را پشت سر می گذاشت.

او فردی رویایی است. خوشبختانه شانس با او نیز همراه بوده است. این، همراه با این واقعیت که گوتام آد، می‌توانست برای خانه‌ها مذاکره کند، به او اجازه داد خانه‌اش در دهلی را با تخفیف قابل توجهی ،یداری کند.

منبع تصویر برگزیده: adani.com




منبع: https://www.archute.com/where-gautam-adani-live/