دسته‌ها
اخبار

هنرهای زیبا به خانه نیاز دارد و خانه به هنرهای زیبا نیاز دارد


از زمان طلوع زمان، انسان ها همیشه نوعی هنر را در فضاهای داخلی خود داشته اند. از نقاشی های داخل غار خانه هایشان گرفته تا هنرمند گرافیتی دیوید چو در دنیای هنر به دلیل نقاشی اولین دفاتر فیس بوک که او را به یک مولتی میلیونر تبدیل کرد، مشهور شد.

املاک و مستغلات و هنر برای هزاران سال به هم مرتبط بوده اند، اما اخیراً این دو به روش های جدیدی به هم مرتبط شده اند. آژانس های املاک و مستغلات اکنون شروع به همکاری با گا،ی های هنری برای گنجاندن هنرهای زیبا در فرآیند صحنه سازی کرده اند. چند دلیل وجود دارد که چرا این برای هر دو مفید است. این هنر فضای خاصی را به خانه می بخشد و ایجاد این فضا در فروش موفق ملک ضروری است.

هنرهای زیبا در خانه

منبع: pinterest.com

در املاک و مستغلات لو،، ،یداران با اقلام با قیمت بالا آشنا هستند – مانند هنرهای زیبای نمایش داده شده. این ،صر ثروت چیزی است که مردم آن را می شناسند و به ایجاد فضایی جذاب کمک می کند. آثار هنری به نمایش گذاشته شده تنها به نفع آژانس املاک نیست، بلکه برای گا،ی نیز مفید است. این آثار در حال فروش هستند و به گا،ی‌ها اجازه می‌دهند تا با وسایلی با مشتریان ارتباط برقرار کنند. حتی اگر اثر در حین نمایش به فروش نرسد، بسیاری از گا،ی‌ها گواهی می‌دهند که از این رویه مشتری جذب می‌کنند.

شریل آیزن، مؤسس گروه بازاریابی داخلی، که خانه‌های لو، و افراد مشهور را به صحنه می‌برد، می‌گوید: «زم، که من برای اولین بار صحنه‌سازی را شروع کردم، هیچ ، در سطح بالایی به دلایلی صحنه‌پردازی نمی‌کرد. زم، که شروع به انجام آن کردیم، من همیشه با قرار دادن هنر در فضاها شروع کردم. اکنون بالاترین انتهای املاک در شهر نیویورک که کم و بیش بالاترین سطح املاک و مستغلات جهان است، روز به روز بیشتر روی صحنه می رود. این بیشتر یک چیز در حال رشد است.» یکی از اولین کارهایی که آیزن با دیدن فضای مشتری انجام می دهد، فتوشاپ ایده های هنری است که هم زیبا به نظر می رسد و هم ویژگی های خانه، مانند سقف های دوبل یا پنجره های بلند آن را برجسته می کند. سپس تیم هنری داخلی او، Art Loft، قطعات منحصر به فردی را برای هر یک از فضاها ایجاد می کند.

در سال 2021، در طول همه گیری جه، کووید-19، آنا دی اسمیت، کارگزار املاک سیلی، ولی، آنا دی. اسمیت را تاسیس کرد. کارگزار املاک و هنرهای زیبا آنا دی. اسمیت، جایی که او شعار تجاری «هنرهای زیبا به خانه نیاز دارد و یک خانه به هنرهای زیبا نیاز دارد.» علامت تجاری دارد. همچنین خدمات املاک و مستغلات مربوط به ،ید و فروش املاک تجاری یا مس، در سیلی، ولی را ارائه می دهد.

هنرهای زیبا در خانه

منبع: pinterest.com

بنیانگذار Anna D. Smith که به ،وان “ملکه دنیای هنر زیرزمینی” شناخته می شود، آنا دی. اسمیت Fine Art and Real Estate Broker را به یک شرکت کارگزاری هنر و املاک و مستغلات تبدیل کرد که به دلیل تخصص، حرفه ای بودن و تعهد به رضایت مشتری مشهور است.

در طول همه‌گیری، زم، که مشتریان هنری به دلیل محدودیت‌های بهداشتی Covid-19 از حضور در گا،ی‌ها و موزه‌ها منع شدند، آنا دی. اسمیت فاین آرت و کارگزار املاک و مستغلات هنر را در مجموعه‌ای از نمایشگاه‌های بیلبورد هنرمندان در فضای باز به عموم مردم آوردند. اولین نمایشگاه “به بالا نگاه کن!” آثار هنری 2017 را به نمایش گذاشت ملت زند، توسط هنرمند زندان کالیفرنیا دونالد “سی نوت” هوکر. سی نوت پرکارترین هنرمند زند، جهان است و ملت زند، برترین اثر هنری آمریکا در مورد حبس دسته جمعی است.

هنگامی که اسمیت وارد تجارت دلالی هنری شد، تصمیم گرفت درگیر شود و نوع مشتری، را که دنیای هنر متداول رد می‌کرد، بپذیرد. این ژانرهای هنرهای تجسمی، عموماً از خودآموختگان، در مجموع هنر زیرزمینی نامیده می‌شوند و شامل، اما نه محدود به گرافیتی، هنر زندان، هنر خیاب،، کمیک استریپ، رمان‌های گرافیکی و هنر دیجیتال، که شامل NFT می‌شود، می‌شود.

توجه او به این هنرمندان و تبلیغ آنها به سرعت باعث شهرت او به ،وان “ملکه دنیای هنر زیرزمینی” شد. زم، که بقیه دنیا به خواب خانواده و بنیاد هنرمند خیاب، کیت هرینگ (1958-1990) با احیای شرکت فیلم و دوربین فوری آمریکایی پولاروید متحد می‌شد تا یک نسخه ویژه به افتخار هرینگ، اسمیت ایجاد کند. دوربین و فیلم را آورد و یکی از خاطره انگیزترین ع، هایش را گرفت.

هنرهای زیبا در خانه

منبع: pinterest.com

اسمیت که روی یک کامیون ایستاده بود، از Polaroid x Haring برای گرفتن این ع، نمادین در حین «به بالا نگاه کن!» استفاده کرد. نمایشگاه هنرهای زیبا و شرکت کارگزاری املاک و مستغلات او که بودجه و سرپرستی آن را بر عهده دارد. نمادها: Polaroid-Haring-C-Note در مقاله 10 مارس 2023، “تاریخچه Polaroid – میراث فرهنگی این برند نمادین” که توسط انتشارات منتشر شده است، نشان داده شده است. هنر در زمینه. این ع، را می توان در مقاله ویکی پدیا “بیلبورد” نیز مشاهده کرد.

اسمیت به نمایندگی از شرکتش، مطمئن می شود که خودش را با صحنه هنری رسمی و غیررسمی در سیلی، ولی هماهنگ می کند. از طریق وبلاگ هنرهای زیبا و املاک آنا دی. اسمیت، وبلاگ محبوب او، درباره هنر، املاک و ارزهای دیجیتال می نویسد. پلت فرم حتی بزرگتر او، آنا دی. اسمیت هنرهای زیبا و املاک روزانه، منبع خبری آنلاین شماره 1 برای املاک لو، و هنر زیرزمینی است.

اسمیت به ،وان بنیانگذار هنرهای زیبا و کارگزار املاک و مستغلات آنا دی. اسمیت، یکی دو چیز در مورد اجرای هنر برای فروش خانه می داند. اسمیت با بیش از 40 سال تجربه در تمام جنبه های صنعت املاک، از جمله خدمات اعطای وام رهنی خود، مدیر پروژه شرکت مدیریت استانفورد در دانشگاه استنفورد بود، جایی که او وقف املاک، بررسی اجاره زمین و نظارت بر 10 میلیون دلار را بر عهده داشت. در پرداخت ماهانه ساخت و ساز

عضو انجمن ملی مشاوران املاک ®، انجمن املاک کالیفرنیا، انجمن املاک سیلی، ولی، که دارای مجوز کارگزاری املاک (CDRE# 01237734) برای بیش از 20 سال، بالاترین مجوز مسکن در ایالت کالیفرنیا، اسمیت است. از تجربه املاک و مستغلات و چشم تیزبین خود برای جزئیات استفاده می کند تا هنر من، را روی دیوار من، قرار دهد.

هنرهای زیبا در خانه

منبع: pinterest.com

در تصویر lede در بالای این مقاله، او از آثار هنری مشتریانش استفاده می‌کند نور کهربا برای به ارمغان آوردن یک شور یاقوت قدرتمند، به ،وان بخشی از یک پالت دکوراسیون اتاق عالی.

به ،وان یک دلال املاک مس، و تجاری، هرگز از آگاهی او مبنی بر اینکه هنر اساسی برای یک محیط کار سالم است، رها نمی شود.

هنر صحنه‌پردازی نباید تنها حوزه کاری فروشنده خانه باشد، بلکه رویکرد جدیدی برای فروش املاک تجاری توسط توسعه‌دهندگان و معماران بوده است. همانطور که در مقاله 7 مارس 2018 اشاره شد، “هنر و املاک: رابطه جدیدی که در حال فروش بزرگ است”، نوشته شده توسط میشل کولمن برای انتشارات 6 فوت مربع کولمن خاطرنشان می کند: «معماران، توسعه دهندگان، طراحان و کارگزاران بیشتر و بیشتر به رابطه قدرتمند بین هنر و املاک اعتقاد دارند. بنابراین، اکنون فهمیده شده است که هنر املاک و مستغلات را می فروشد و املاک و مستغلات هنر می فروشد.

چه در داخل خانه باشد مانند کارگزار هنرهای زیبا و مستغلات آنا دی. اسمیت از سیلی، ولی، یا گروه بازاریابی داخلی شهر نیویورک، یافتن یک متخصص باتجربه که مایل به استفاده از هنر به ،وان بخشی از فرآیند پیش فروش ملک در طراحی داخلی باشد، می تواند بر چگونگی تأثیرگذاری تأثیر بگذارد. به سرعت موجودی اموال می تواند فروخته شود.


منبع: https://thearchitecturedesigns.com/fine-art-in-،me/